Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{3738, author = {Krejčí, Aleš}, address = {Praha}, booktitle = {Výzvy marketingu v současné krizi}, edition = {1. vyd.}, editor = {Boháček Jiří a kol.}, keywords = {marketing communication; low-cost marketing; sale support; direct marketing}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904645-7-5}, note = {AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017)}, pages = {83-91}, publisher = {Adart}, title = {Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu}, url = {http://www.world-trend.cz/2013/12/nizkonakladovy-marketing/}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 3738 AU - Krejčí, Aleš PY - 2013 TI - Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu VL - edice J@K, sv. 3 PB - Adart CY - Praha SN - 9788090464575 N1 - AR 2016/2017 - odesláno do RIV. (duben 2017) KW - marketing communication KW - low-cost marketing KW - sale support KW - direct marketing UR - http://www.world-trend.cz/2013/12/nizkonakladovy-marketing/ N2 - Příspěvek se věnuje těm metodám marketingové komunikace, které pomáhají budovat adresní databáze zákazníků (nástroje podpory prodeje) a které je využívají (přímý marketing). Upozorňuje na nejnovější změny v charakteru konkurenčního prostředí a nové aspekty v marketingových strategiích v období vleklé hospodářské stagnace či krize. Autor zdůrazňuje stále nedoceňovanou nutnost přesně formulovat komunikační cíle, správně pochopit mechanismy nástrojů marketingové komunikace a důsledně prověřovat účinky použitých nástrojů i jejich synergii. Příspěvek ukazuje některé cesty, kterými lze i v době stagnující ekonomiky, úsporných režimů a redukovaných rozpočtů na marketingovou komunikaci účinně ovlivňovat myšlení a chování cílových skupin zákazníků a posilovat pozice na trhu. ER -
KREJČÍ, Aleš. Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu. In Boháček Jiří a kol. \textit{Výzvy marketingu v současné krizi}. 1. vyd. Praha: Adart, 2013, s.~83-91. edice J@K, sv. 3. ISBN~978-80-904645-7-5.
|