PETROVÁ, Iva. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. Marketing a komunikace. 2012, roč. 22, č. 3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6
Authors PETROVÁ, Iva.
Edition Marketing a komunikace, 2012.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
Tags AR 2012-2013, recenze
Changed by Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 1/10/2013 09:20.
PrintDisplayed: 26/4/2024 21:06