PETRŮ, Naděžda. Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 72 pp. ISBN 978-80-7408-072-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody.
Authors PETRŮ, Naděžda.
Edition 1. vydání. Praha, 72 pp. 2012.
Publisher Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-072-2
Tags AR 2012-2013, skripta
Changed by Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 1/10/2013 10:41.
PrintDisplayed: 5/5/2024 01:39