PAVLŮ, Dušan. Globální vlivy v české reklamě první poloviny 20. století. In Bačuvčík, R. a kol. Globální a lokální v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: VeRBum. s. s. 11-18, 136 s. ISBN 978-80-87500-36-1. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Globální vlivy v české reklamě první poloviny 20. století
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání 1. vydání. Zlín, Bačuvčík, R. a kol. Globální a lokální v marketingové komunikaci, od s. s. 11-18, 136 s. 2013.
Nakladatel VeRBum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87500-36-1
Štítky AR 2012-2013, RIV_ano
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 20. 5. 2014 14:25.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 12:20