PAVLŮ, Dušan. Globální vlivy v české reklamě první poloviny 20. století. In Bačuvčík, R. a kol. Globální a lokální v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: VeRBum. p. s. 11-18, 136 pp. ISBN 978-80-87500-36-1. 2013.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Globální vlivy v české reklamě první poloviny 20. století
Authors PAVLŮ, Dušan.
Edition 1. vydání. Zlín, Bačuvčík, R. a kol. Globální a lokální v marketingové komunikaci, p. s. 11-18, 136 pp. 2013.
Publisher VeRBum
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-87500-36-1
Tags AR 2012-2013, RIV_ano
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 20/5/2014 14:25.
PrintDisplayed: 28/3/2024 19:27