J 2013

Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění

ROUBAL, Ondřej

Základní údaje

Originální název

Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění

Název česky

Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění

Název anglicky

KNOWLEDGE OF A SOCIAL PROFILE AND ITS ROLE IN MARKETING PRACTICE OF SCHOOLS IN “KNOWLEDGE SOCIETY”

Autoři

ROUBAL, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Communication Today, Trnava, FMK UCM v Trnave, 2013, 1338-130X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

Písemnictví, masmedia, audiovize

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/04274644:_____/13:#0000019

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova anglicky

Knowledge society; tertiary education; empirical research; graduate students; strategic leadership; university marketing; promotion

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2017 10:22, Ing. Dominika Moravcová

Anotace

V originále

"Společnost vědění čelí výzvám univerzalizace vzdělání. Přechod od masifikace k univerzalizaci vzdělání přináší nové pohledy na roli a funkci vzdělání a obsahy vědění zprostředkovávané terciálním vzdělávacím systémem. Obstát v náročném konkurenčním prostředí vysokých škol vyžaduje i důsledné strategické řízení škol a precizní koncepce marketingových kampaní. Součástí těchto kampaní by měly být i marketingová sdělení založená na faktech, racionální argumentaci a objektivních informací. Těmto sdělením mohou být užitečným podkladem empirická data sociálního profilu vlastní i konkurenční studentské populace. Sociologické zkoumání sociálního profilu vysokoškoláků může sloužit nejen jako materiál k efektivní a věrohodné propagaci škol, ale i jako racionální východisko zvyšování vzdělávací úrovně škol".