LACINA, Karel. Segmentace trhu a marketingový mix v cestovním ruchu. In 4. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu, sborník abstraktů. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Segmentace trhu a marketingový mix v cestovním ruchu
Autoři LACINA, Karel.
Vydání 4. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu, sborník abstraktů. 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2013-2014, D6, II, xD2
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 7. 2. 2017 12:58.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:58