PAVLŮ, Dušan. GENERAČNÍ IDENTITA A KONSTITUOVÁNÍ MEZIVÁLEČNÉ REKLAMY V ČSR. In Marketing Identity Slovenská republika, Smolenice, Univerzita Cyrila a Metoděje, Fakulta masmediálnej komunikácie. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název GENERAČNÍ IDENTITA A KONSTITUOVÁNÍ MEZIVÁLEČNÉ REKLAMY V ČSR
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Marketing Identity Slovenská republika, Smolenice, Univerzita Cyrila a Metoděje, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2013-2014
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 15. 10. 2014 09:32.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:26