ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ and František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 184 pp. Eupress. ISBN 978-80-7408-092-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Metodologie marketingových výzkumů
Authors ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ and František ZICH.
Edition 1. vydání. Praha, 184 pp. Eupress, 2014.
Publisher Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-092-0
Tags AR 2013-2014, B4, ucebnice_skripta
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 5/1/2017 15:02.
PrintDisplayed: 4/5/2024 00:03