HES, Aleš a M. KOUBOVÁ. Význam komunikačních technik při prodeji potravin. In Čábyová, Ľ., Kusá, A. Marketing identity 2013: Design Identity & Generation Identity. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. s. 50-66. ISBN 978-80-8105-553-9. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam komunikačních technik při prodeji potravin
Autoři HES, Aleš a M. KOUBOVÁ.
Vydání Trnava, Marketing identity 2013: Design Identity & Generation Identity, od s. 50-66, 17 s. 2014.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-553-9
Štítky AR 2013-2014, D4, RIV_ne, xD2
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 15. 2. 2017 13:36.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:02