Informační systém VŠFS
KREJČÍ, Aleš. Typologie nástrojů komunikace v marketingovém obrazu světa (Typology of communication tools in marketing image of the world). Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, p. 76-81, 5 pp. ISBN 978-80-7408-097-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Typologie nástrojů komunikace v marketingovém obrazu světa
Name (in English) Typology of communication tools in marketing image of the world
Authors KREJČÍ, Aleš.
Edition Praha, p. 76-81, 5 pp. 2014.
Publisher Vysoká škola finanční a správní
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-097-5
Keywords (in Czech) Marketingová komunikace, nástroje komunikace, typologie nástrojů komunikace
Tags RIV_ne
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 15/2/2017 14:29.
Displayed: 27/4/2024 11:44