PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA. Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí. In QUAERE 2014. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 232-241. ISBN 978-80-87952-04-7. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí
Autoři PETRŮ, Naděžda a Maroš MAREJKA.
Vydání Hradec Králové, QUAERE 2014, od s. 232-241, 10 s. 2014.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87952-04-7
Štítky AR 2013-2014, D4, RIV_ano, xD2
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 19. 2. 2015 13:04.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:52