ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ. Eye tracking as a method of getting feedback in Neuromarketing. In Proceedings of the 3rd CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing, 2015. ISBN 978-0-9928772-6-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Eye tracking as a method of getting feedback in Neuromarketing
Autoři ROSENLACHER, Pavel a Jaromír TICHÝ.
Vydání London, Proceedings of the 3rd CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries, 2015.
Nakladatel Sciemcee Publishing
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-0-9928772-6-2
Štítky AR 2015-2016, RIV_ano, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 24. 2. 2017 10:53.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 13:27