ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, roč. 3., 2/2014, s. 152-161. ISSN 1338-6581. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu
Autoři ROSENLACHER, Pavel, Jaroslav JANČÍK, Karolína REINEROVÁ a Vilém KUNZ.
Vydání Acta Oeconomica Universitatis Selye, Komárno, the Faculty of Economics of J. Selye University, 2014, 1338-6581.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2014-2015, RIV_ano, xJ4
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 20. 2. 2017 11:04.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 09:23