BELÁS, J., Eva CIPOVOVÁ a V. DEMJAN. Current Trends in Area of Satisfaction of Bank Clients in the Czech Republic and Slovakia. Transformations in Business & Economics. Lithuania: Vilnius University, Brno University of Technology, University of Latvia, roč. 13, č. 3, s. 219-234. ISSN 1648-4460. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Current Trends in Area of Satisfaction of Bank Clients in the Czech Republic and Slovakia
Název česky Současné trendy v oblasti spokojenosti klientů bank v České republice a na Slovensku
Autoři BELÁS, J., Eva CIPOVOVÁ a V. DEMJAN.
Vydání Transformations in Business & Economics, Lithuania, Vilnius University, Brno University of Technology, University of Latvia, 2014, 1648-4460.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Litva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky Komerční banka, Spokojenost klientů bank, Důvody spokojenosti klientů, Důvody pro nespokojenost klientů, Index křížového prodeje
Klíčová slova anglicky Commercial bank;Satisfaction of bank clients;Reasons for satisfaction of clients;Reasons for dissatisfaction of clients;Cross-sell index
Štítky AR 2014-2015, RIV_ano, SCOPUS, WOS, xJ2, časopis s impakt faktorem
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 6. 6. 2017 10:50.
Anotace
The aim of this article was to examine current trends in the area of customer's satisfaction of Czech and Slovak bank clients. In accordance with this objective satisfaction as well as factors of this satisfaction and dissatisfaction of bank clients in the Czech Republic and Slovakia have been analyzed in relation to a gender, age structure and level of education of customers. In this article the relation between bank customer's satisfaction and number of banking products being used was also studied. Inorder to achieve the above mentioned objectives our specially designed research on client satisfaction with the services of commercial banks in the Czech Republic and Slovakia has been purposely designed and then conducted in 2012. The results of this research confirmed the overall level of satisfaction of bank customers and the most important factors of satisfaction and dissatisfaction that are mostly the same in both countries.
Anotace česky
Cílem tohoto článku bylo prozkoumat současné trendy v oblasti spokojenosti zákazníků českých a slovenských bank. V souladu s tímto objektem byla analyzována spokojenost i faktory této spokojenosti a nespokojenosti klientů bank v České republice a na Slovensku ve vztahu k pohlaví, věkové struktuře a úrovni vzdělávání zákazníků. V tomto článku byl také studován vztah mezi spokojeností zákazníka banky a počtem použitých bankovních produktů. Abychom dosáhli výše uvedených cílů, byl speciálně navržený výzkum spokojenosti zákazníků se službami komerčních bank v České republice a na Slovensku záměrně navržen a následně proveden v roce 2012. Výsledky tohoto výzkumu potvrdily celkovou úroveň spokojenosti zákazníků banky A nejdůležitější faktory spokojenosti a nespokojenosti, které jsou většinou stejné v obou zemích.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 15:03