PETRŮ, Naděžda. The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities. In Nové trendy 2014. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo. s. 186-193. ISBN 978-80-87314-67-8. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The possibilities of the use of modern technologies for the innovation of marketing communication activities of universities
Autoři PETRŮ, Naděžda.
Vydání Znojmo, Nové trendy 2014, od s. 186-193, 8 s. 2014.
Nakladatel Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87314-67-8
Štítky AR 2014-2015, D3, RIV_ano, xD2
Návaznosti SVV 7427, projekt VaV.
Změnil Změnila: Mgr. Patricie Štruncová, učo 7054. Změněno: 5. 8. 2015 09:50.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 11:22