KUPEC, Václav a Naděžda PETRŮ. The Options of the Analysis of the Traces of Marketing in the Banking Services. In MATÚŠ, Jozef a Dana PETRANOVÁ. MARKETING IDENTITY: Explosion of Innovations. Trnava: UCM v Trnave. s. 310 – 322, 576 s. ISBN 978-80-8105-666-6. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Options of the Analysis of the Traces of Marketing in the Banking Services
Název česky Analytické možnosti marketingové stopy bankovních služeb
Autoři KUPEC, Václav a Naděžda PETRŮ.
Vydání Trnava, MARKETING IDENTITY: Explosion of Innovations, od s. 310 – 322, 576 s. 2014.
Nakladatel UCM v Trnave
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-666-6
ISSN 1339-5726
Klíčová slova anglicky Analysis; Banking; Marketing; Trace; Research.
Štítky AR 2014-2015, RIV_ano, WOS, xD1
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti 7427, projekt VaV.
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 15. 2. 2017 15:08.
Anotace
The current impacts of the economic cycle fundamentally form the economic behaviour of the market participants. This also relates to the banking sector, where the traditional business models stop to be competitive. The aim of this study is therefore to contribute to the improvement of the management of the business offers provided by individual banks and the other aim is the finding of innovative possibilities how to analyse the marketing trace of the selected clients. Methodically, this text concerns verifying of the possibilities what marketing data is possible to obtain from the information systems of the financial institutions, respectively, it concerns the possibilities and the relevance of the use of these data for modelling the demand. From the obtained results, there are consequently obvious wide options for the corresponding analyses of the marketing traces of the selected customers. Regarding the obtained data, it is very important to process it in a way that it becomes a valuable pieces of knowledge for the financial companies and also becomes knowledge which can be implemented in the supply of the consumers. The products and services prepared in this way then enable an adequate realisation of the clients' needs which can in case of combining with other marketing strategies become an important competitive advantage not only for the banking institutions.
Anotace česky
Aktuální dopady hospodářského cyklu zásadně formují ekonomické chování tržních subjektů. To se týká i bankovního sektoru, kde tradiční obchodní modely přestávají být konkurenceschopné. Cílem předkládané studie je proto přispění ke zlepšení řízení obchodní nabídky jednotlivých bank a nalezení inovativních možností jak analyzovat marketingovou stopu vybraných klientů. Metodicky se text zabývá ověřováním, jaká marketingová data je možno z informačních systémů finančních ústavů získat, respektive zjišťováním, zda a jak je vhodné tyto údaje používat k modelování poptávky. Z dosažených výsledků jsou následně zřejmé variabilní možnosti pro odpovídající analýzy marketingových stop vybraných zákazníků. Získaná data, coby nositele informací je přitom důležité zpracovávat tak, aby se pro finanční společnosti staly cennými znalostmi promítnutými do spotřebitelské nabídky. Takto připravené produkty a služby dále umožní adekvátní realizaci klientských potřeb, což se v kombinaci s dalšími marketingovými strategiemi může stát významnou konkurenční výhodou nejen pro bankovní instituce.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 11:29