PETRŮ, Naděžda and Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 2. vyd. Praha: VŠFS v Praze, 2015, 82 pp. ISBN 978-80-7408-116-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody
Authors PETRŮ, Naděžda and Václav KUPEC.
Edition 2. vyd. Praha, 82 pp. 2015.
Publisher VŠFS v Praze
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-116-3
Tags ucebnice_skripta
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D., učo 26362. Changed: 4/9/2015 09:46.
PrintDisplayed: 27/4/2024 09:01