TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Petra HOSPODKOVÁ. Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization. In Proceedings of the 4th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries. London: Sciemcee Publishing. ISBN 978-0-9928772-8-6. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Advertising Spots and Influence of Emotion on their Memorization
Autoři TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Petra HOSPODKOVÁ.
Vydání London, Proceedings of the 4th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for PhD Students of EU Countries, 2015.
Nakladatel Sciemcee Publishing
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-0-9928772-8-6
Štítky AR 2015-2016, RIV_ano, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti IGA7770, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 14. 11. 2015 14:49.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 12:49