PETRŮ, Naděžda. V Bulharsku zatím rodinné firmy podceňují. TradeNews. Praha: Antecom, s.r.o., roč. 5. ročník, č. 5, s. 34 -35, 80 s. ISSN 1805-5397. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název V Bulharsku zatím rodinné firmy podceňují
Název česky V Bulharsku zatím rodinné firmy podceňují
Název anglicky In Bulgaria, meanwhile underestimate the family firm
Autoři PETRŮ, Naděžda.
Vydání TradeNews, Praha, Antecom, s.r.o. 2016, 1805-5397.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky rodinné podnikání, Bulharsko, ekonomika, rodinná farma, vinařství
Klíčová slova anglicky amily business, Bulgaria, the economy, family farm, winery
Štítky AR 2015-2016, xJ0
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 18. 11. 2016 08:29.
Anotace anglicky
Family business is not in the current Bulgaria considered important and preferred topic of political representation. There is no legal definition or anchorage that would allow regular statistical evaluation of the contribution of family businesses to the economy. The general public, the term family business introduces mainly the activity of farms, tourism services, crafts, specialized retailing. A small family business self-employment is typical for rural communities. The prevailing agricultural areas provides 30% of employment in traditional primary agricultural and forestry sectors
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:30