KUNZ, Vilém. CSR v corporate publishingu podniků v České republice (CSR Corporate Publishing of Enterprises in the Czech Republic). Sborník ske konferenci Marketingová komunikace a společnost, 2016. Praha:: VŠFS, 2016.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name CSR v corporate publishingu podniků v České republice
Name in Czech CSR v corporate publishingu podniků v České republice
Name (in English) CSR Corporate Publishing of Enterprises in the Czech Republic
Authors KUNZ, Vilém.
Edition Sborník ske konferenci Marketingová komunikace a společnost, 2016. Praha: VŠFS, 2016.
Other information
Type of outcome Article in a journal
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
Tags AR 2016-2017, xD2
Changed by Changed by: Ing. Vilém Kunz, Ph.D., učo 6439. Changed: 10/2/2017 13:32.
Abstract
V posledních letech je problematice trvale udržitelného podnikání, jak ve světě, tak i v České republice poměrně značná pozornost. Příspěvek se zaměřuje na jednu z klíčových oblastí tohoto konceptu, kterou je proces komunikování sociálních a enviromntálních dopadů způsobenou hospodářskou činností podniků jejím stakeholderům a společnosti jako celku. Přináší výsledky vlastního výzkumného šetření, které se snažilo zjistit, jak využívají významné podniky v České republice nástroje corporate publishingu ke komplexní komunikaci o jejich společensky odpovědném chování. V posledních letech je problematice trvale udržitelného podnikání, jak ve světě, tak i v České republice poměrně značná pozornost. Příspěvek se zaměřuje na jednu z klíčových oblastí tohoto konceptu, kterou je proces komunikování sociálních a enviromntálních dopadů způsobenou hospodářskou činností podniků jejím stakeholderům a společnosti jako celku. Přináší výsledky vlastního výzkumného šetření, které se snažilo zjistit, jak využívají významné podniky v České republice nástroje corporate publishingu ke komplexní komunikaci o jejich společensky odpovědném chování.
Abstract (in Czech)
V posledních letech je problematice trvale udržitelného podnikání, jak ve světě, tak i v České republice poměrně značná pozornost. Příspěvek se zaměřuje na jednu z klíčových oblastí tohoto konceptu, kterou je proces komunikování sociálních a enviromntálních dopadů způsobenou hospodářskou činností podniků jejím stakeholderům a společnosti jako celku. Přináší výsledky vlastního výzkumného šetření, které se snažilo zjistit, jak využívají významné podniky v České republice nástroje corporate publishingu ke komplexní komunikaci o jejich společensky odpovědném chování.
Abstract (in English)
Worldwide as well as in the Czech Republic, the sustainable entrepreneurship is receiving increasingly closer attention. The paper focuses on one key area of this concept: the communication process of a company with its stakeholders and the society alike, about the social and environmental impacts caused by the firm’s economic activity. The main aim of this paper was - through an own research - to find the current state of reporting on sustainability by businesses in the Czech Republic; yet another goal was to identify major developments in this area in the Czech business environment.
PrintDisplayed: 28/3/2024 13:53