KNIHOVÁ, Ladislava. Creating Lovemarks Through Mobile Applications. In Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. 1. vydání. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. s. 144-154. ISBN 978-80-8105-840-0. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creating Lovemarks Through Mobile Applications
Název česky Tvorba značek, které milujeme, prostřednictvím mobilních aplikací
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Trnava, MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. od s. 144-154, 11 s. 2016.
Nakladatel Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/04274644:_____/16:#0000229
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-840-0
ISSN 1339-5726
UT WoS 000410451700014
Klíčová slova česky Optimalizace app storu (ASO). Branding. Obsahový marketing. Značky, které milujeme. Mobilní aplikace. Sdílení v rámci sociálních médií. Vyprávění příběhů. Video marketing.
Klíčová slova anglicky App store optimization (ASO); Branding; Content marketing; Lovemark; Mobile application; Social sharing; Storytelling; Video marketing.
Štítky AR 2016-2017, RIV_2018, unor_2019_o, xD1_překvalifikování_AR_2017_2018, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 6. 3. 2018 09:28.
Anotace
The main objective of this paper is to identify specific features of a successful mobile application marketing strategy designed to enhance branding and help create lovemarks. Building brand awareness and customer loyalty at all possible touchpoints is currently taking us to social media and mobile environments. In order to turn your brand into a lovemark, i.e. a brand that commands both respect and love, it has to be visible everywhere that its fans live their lives. Therefore, mobile applications and their promotion within the frame of content marketing, storytelling, video marketing and social sharing are examined as well. The paper is complemented by the recent findings of the primary survey seeking to find out whether the graduates of Marketing Communications studies are well prepared and able to anticipate problems and solve any potential pitfalls that they may encounter within the field of mobile app marketing.
Anotace česky
Hlavním cílem tohoto příspěvku je identifikace specifických rysů úspěšné marketingové strategie mobilních aplikací s cílem zlepšit budování značky a pomoci vytvořit značku, kterou budou všichni milovat (dále jen lovemark). Budování povědomí o značce a zákaznické loajality všude, kde se se značkou setkáváme, nás v současnosti přivádí do prostředí sociálních médií a především pak do mobilního prostředí. Pokud je naším cílem přeměna značky na lovemark, tj. na značku, která si získala jak náš respekt, tak i lásku, pak značka musí být viditelně přítomná všude tam, kde její obdivovatelé žijí své životy. Z tohoto důvodu se příspěvek soustřeďuje též na obsahový marketing, storytelling, video marketing a sociální sdílení. Příspěvek doplňují výsledky nedávného primárního průzkumu, který zjišťoval, zda se absolventi oboru Marketingová komunikace cítí být dobře připraveni na praxi, zda jsou schopni předvídat problémy a nalézat řešení obtížných situací, s nimiž se mohou setkat v oboru marketingu mobilních aplikací.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 10:39