HRONOVÁ, Štěpánka. State-of-the-art Instructional Design and Global Reach of Online Education with Focus on ELT. In Miroslav Hrubý. DISTANCE LEARNING, SIMULATION AND COMMUNICATION 2017 CD. 1. vyd. Brno: University of Defence. s. 106-114. ISBN 978-80-7231-416-4. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název State-of-the-art Instructional Design and Global Reach of Online Education with Focus on ELT
Název česky Moderní instruktážní design a globální dosah vzdělávání se zaměřením na ELT
Autoři HRONOVÁ, Štěpánka.
Vydání 1. vyd. Brno, DISTANCE LEARNING, SIMULATION AND COMMUNICATION 2017 CD, od s. 106-114, 9 s. 2017.
Nakladatel University of Defence
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7231-416-4
Klíčová slova česky E-learning; ELT; internet a využívání mobilních telefonů; výukové prostředí; m-learning; země NATO.
Klíčová slova anglicky E-learning; ELT; internet and cellular phone use; learning environment; m-learning; NATO countries.
Štítky AR 2016-2017, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 9. 6. 2017 08:13.
Anotace
Methods of instruction as well as tools and learning platforms are developing at a high speed in connection with the increased use of break-through technologies causing shifts in approaches to teaching/ learning processes from both perspectives: students’ as well as lecturers’. Traditional ways are being replaced by more dynamic, modern and more effective ones. Via e-learning or m-learning, target groups or individuals can be taught at larger quantities and lower expenses, however, the best practices in driving virtual learning are to be supported by an appropriate course structure and tutorial assistance in ELT and elsewhere. Based on the collected data and expert views, this paper concludes that the still increasing internet reach and rising percentages of mobile device users in individual NATO countries create a fundamental structure and platform for a successful introduction or further use of e- or m-learning reaching potential target groups of learners including military forces.
Anotace česky
Metody výuky, stejně její nástroje a platformy se vyvíjejí vysokou rychlostí v souvislosti se zvýšeným využitím průlomových technologií, které způsobují posun v přístupu k procesům výuky u pedagogů a změnu přístupu k učení u studentů. Tradiční způsoby jsou nahrazovány metodami dynamičtějšími, modernějšími a efektivnějšími. Prostřednictvím e-learningu nebo m-learningu mohou být cílové skupiny nebo jednotlivci vyučováni ve větších množstvích a nižšími výdaji, nicméně osvědčené postupy v řízení virtuálního vzdělávání musí být podpořeny vhodnou strukturou kurzů a podpůrnou výukou v kurzech ELT i kurzech jiného zaměření. Na základě shromážděných údajů a názorů odborníků je možné konstatovat, že stále rostoucí počet internetových uživatelů a zvyšující se procento uživatelů mobilních zařízení v jednotlivých zemích NATO vytváří základní strukturu a platformu pro úspěšné zavedení nebo další využití e-learningu nebo m-learningu, které osloví všechny potenciální cílové skupiny studentů, včetně vojenských sil.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 11:26