KUPEC, Václav. Marketing Communication and Auditor´s Brand. In PETRANOVÁ, D., J. MATÚŠ a D. MENDELOVÁ. MARKETING IDENTITY: Brands we love – part I. Trnava: UCM v Trnave, 2016, s. 445-453. ISBN 978-80-8105-840-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Communication and Auditor´s Brand
Název česky Marketingová komunikace a auditorská značka
Autoři KUPEC, Václav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Trnava, MARKETING IDENTITY: Brands we love – part I. od s. 445-453, 9 s. 2016.
Nakladatel UCM v Trnave
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/04274644:_____/16:#0000240
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-840-0
ISSN 1339-5726
UT WoS 000410451700043
Klíčová slova česky Audit; Komunikace; Management; Marketing; Značka.
Klíčová slova anglicky Audit; Brand; Communication; Management; Marketing.
Štítky AR 2016-2017, RIV_2018, unor_2019_o, xD1_překvalifikování_AR_2017_2018, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 6. 3. 2018 09:56.
Anotace
The auditor’s profession is part of modern company management. However, ambivalences may arise in the perception of the auditor’s profession. The problem with the ambivalences can be solved by a strategic care for the auditor’s profession, or by a care for the auditor’s brand. In order to do so, marketing communication can be used which ensures positive perception by target groups of customers. Therefore, the aim of the paper is to analyze the impact marketing communication has on auditor’s brand. The subsequent research verifies the differences between evaluation of the audit by respondents who received marketing communication and respondents who did not receive marketing communication. The methods employed to study the subject matter include analyzing current theories as well as online questionnaires sent to the target group of customers of the audit. The results of the questionnaire then revealed that the constructed hypothesis had been proved as respondents who received marketing communication evaluated performed audits more positively. Therefore we recommend auditing departments to use marketing communication techniques which will contribute to building the auditor’s brand with positive implications for the company management.
Anotace česky
Součástí moderního řízení podniků je auditorská profese. Auditorská profese však může být vnímána ambivalentně. Problém ambivalence je přitom možné řešit strategickou péčí o auditorskou profesi, respektive péčí o auditorskou značku. K tomu lze využít marketingovou komunikaci, která zajišťuje pozitivní vnímání značky u cílové skupiny zákazníků. Cílem příspěvku je proto analyzovat dopady marketingové komunikace na auditorskou značku. Následný výzkum ověřuje rozdíly mezi hodnocením auditu respondenty, kteří byli osloveni marketingovou komunikací a respondenty, kteří marketingovou komunikací osloveni nebyli. Ke zpracování celé problematiky je metodicky přistupováno nejenom rozborem aktuálních teorií, ale zároveň také online dotazováním u cílové skupiny klientů auditu. Z výsledků šetření následně vyplývá kladné potvrzení zkonstruované hypotézy, kdy respondenti oslovení marketingovou komunikací hodnotí prováděné audity pozitivněji. Útvarům auditu lze proto doporučit využívat přístupy marketingové komunikace, které přispějí k budování auditorské značky, s pozitivními přesahy do řízení podniků.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 14:33