b 2017

Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)

TÓTH, Endre a Naděžda PETRŮ

Základní údaje

Originální název

Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)

Název česky

Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)

Název anglicky

Strategic management of the company (course study texts)

Autoři

TÓTH, Endre a Naděžda PETRŮ

Vydání

1.vydání. Praha, 180 s. Edice EDUCOpress, 2017

Nakladatel

Eupress

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7408-151-4

Klíčová slova česky

strategické řízení, plánování, strategie, impementace

Klíčová slova anglicky

strategic management, planning, strategy, impementation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 1. 2018 12:02, Bc. Jan Peterec

Anotace

V originále

Strategické řízení představuje nejvyšší úroveň v hierarchii řízení podniku. V dnešní globální konkurenční soutěži druhé dekády 21. století má tvorba strategií zásadní vliv na úspěch podniku. Je zdrojem jedinečné/unikátní nabídky, vysoké hodnoty pro zákazníka, efektivního alokování zdrojů, udržitelného rozvoje, všestranné stability a prosperity podniku v delším časovém horizontu.

Anglicky

Strategic management is the highest level in a business management hierarchy. In today's global competition of the second decade of the 21st century, strategy-making has a major impact on the success of the business. It is a source of unique / unique offer, high value for the customer, efficient allocation of resources, sustainable development, versatile stability and prosperity of the enterprise in longer time horizon.