2017
Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
TÓTH, Endre a Naděžda PETRŮZákladní údaje
Originální název
Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
Název česky
Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
Název anglicky
Strategic management of the company (course study texts)
Autoři
TÓTH, Endre a Naděžda PETRŮ
Vydání
1.vydání. Praha, 180 s. Edice EDUCOpress, 2017
Nakladatel
Eupress
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-7408-151-4
Klíčová slova česky
strategické řízení, plánování, strategie, impementace
Klíčová slova anglicky
strategic management, planning, strategy, impementation
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 1. 2018 12:02, Bc. Jan Peterec
V originále
Strategické řízení představuje nejvyšší úroveň v hierarchii řízení podniku. V dnešní globální konkurenční soutěži druhé dekády 21. století má tvorba strategií zásadní vliv na úspěch podniku. Je zdrojem jedinečné/unikátní nabídky, vysoké hodnoty pro zákazníka, efektivního alokování zdrojů, udržitelného rozvoje, všestranné stability a prosperity podniku v delším časovém horizontu.
Anglicky
Strategic management is the highest level in a business management hierarchy. In today's global competition of the second decade of the 21st century, strategy-making has a major impact on the success of the business. It is a source of unique / unique offer, high value for the customer, efficient allocation of resources, sustainable development, versatile stability and prosperity of the enterprise in longer time horizon.