TÓTH, Endre and Naděžda PETRŮ. Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu) (Strategic management of the company (course study texts)). 1.vydání. Praha: Eupress. 180 pp. Edice EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-151-4. 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
Name in Czech Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
Name (in English) Strategic management of the company (course study texts)
Authors TÓTH, Endre and Naděžda PETRŮ.
Edition 1.vydání. Praha, 180 pp. Edice EDUCOpress, 2017.
Publisher Eupress
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-151-4
Keywords (in Czech) strategické řízení, plánování, strategie, impementace
Keywords in English strategic management, planning, strategy, impementation
Tags AR 2017-2018, ucebnice_skripta
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Changed: 2/1/2018 12:02.
Abstract
Strategické řízení představuje nejvyšší úroveň v hierarchii řízení podniku. V dnešní globální konkurenční soutěži druhé dekády 21. století má tvorba strategií zásadní vliv na úspěch podniku. Je zdrojem jedinečné/unikátní nabídky, vysoké hodnoty pro zákazníka, efektivního alokování zdrojů, udržitelného rozvoje, všestranné stability a prosperity podniku v delším časovém horizontu.
Abstract (in English)
Strategic management is the highest level in a business management hierarchy. In today's global competition of the second decade of the 21st century, strategy-making has a major impact on the success of the business. It is a source of unique / unique offer, high value for the customer, efficient allocation of resources, sustainable development, versatile stability and prosperity of the enterprise in longer time horizon.
PrintDisplayed: 29/3/2024 15:18