NĚMEC, Otakar and Zuzana WROBLOWSKÁ. POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0 (REQUIREMENTS OF ADVERTISERS ON APPLICANTS OF THE POSITION "PRODUCT MANAGER "IN THE USA - INSPIRATION FOR THE INDUSTRY 4.0). In Radim Valenčík. Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1st ed. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. p. 1 - 10. ISBN 978-80-7408-164-4. 2018.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0
Name in Czech POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0
Name (in English) REQUIREMENTS OF ADVERTISERS ON APPLICANTS OF THE POSITION "PRODUCT MANAGER "IN THE USA - INSPIRATION FOR THE INDUSTRY 4.0
Authors NĚMEC, Otakar and Zuzana WROBLOWSKÁ.
Edition 1. vyd. Praha, Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. p. 1 - 10, 10 pp. 2018.
Publisher Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50204 Business and management
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-164-4
Keywords (in Czech) brand manažer, lidský kapitál, znalosti, nábor, produktový manažer
Keywords in English brand manager; human capital; knowledge; product manager; recruitment
Tags AR 2017-2018, xD2
Changed by Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 13/3/2019 10:08.
Abstract
Doporučení pro oslovení a získávání manažerů produktů, díky kterým si upevní produktoví manažeři pozici důležitého zdroje lidského kapitálu a podrží si hlavní roli při vytváření konkurenční výhody ve čtvrté éře průmyslu, uzavírají diskusi k výsledkům.
Abstract (in English)
The article is closed by a set of recommendations for the recruitment of product managers to be able to remain an important source of human capital in the company and play a leading role in creating a competitive advantage in the fourth era of the industry.
PrintDisplayed: 28/3/2024 22:19