2018
VĚTŠINA RUMUNSKÝCH RODINNÝCH FIREM SVOU VIZI TEPRVE HLEDÁ
PETRŮ, NaděždaZákladní údaje
Originální název
VĚTŠINA RUMUNSKÝCH RODINNÝCH FIREM SVOU VIZI TEPRVE HLEDÁ
Název česky
VĚTŠINA RUMUNSKÝCH RODINNÝCH FIREM SVOU VIZI TEPRVE HLEDÁ
Název anglicky
MORE OF THE ROMANIAN FAMILY COMPANIES FIND OUT YOUR VISION
Autoři
PETRŮ, Naděžda
Vydání
1. vyd. Praha, od s. 62-63, 2 s. 2018
Nakladatel
Antecom, s.r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISSN
Klíčová slova česky
Rodinné podnikání, Rumunsko, rodinní příslušníci
Klíčová slova anglicky
Family business, Romania, family members
Změněno: 24. 7. 2018 14:46, Ing. Dominika Moravcová
V originále
V RUMUNSKU PROVEDLY RODINNÉ PODNIKY VÝZNAMNÝ „RESTART“ NA POČÁTKU DEVADESÁTÝCH LET, JAKMILE ZEMĚ PŘEŠLA Z PLÁNOVANÉ NA TRŽNÍ EKONOMIKU. VĚTŠINA Z NICH (67 %) JE STÁLE ŘÍZENA A VLASTNĚNA PRVNÍ GENERACÍ PODNIKATELŮ, PŘIČEMŽ 74 % UVÁDÍ, ŽE HLAVNÍM DŮVODEM, PROČ VOLILI PODNIKÁNÍ S RODINOU, JE ZVÝŠENÁ DŮVĚRA V RODINNÉ PŘÍSLUŠNÍKY, PŘÍMÁ A JEDNODUCHÁ KOMUNIKACE. PŘIBLIŽNĚ 95 % RUMUNSKÝCH RODINNÝCH PODNIKŮ SE PODÍLÍ NA RŮZNÝCH PROJEKTECH SOCIÁLNÍ ODPOVĚDNOSTI V RÁMCI SVÉ KOMUNITY
Anglicky
IN ROMANIA, FAMILY ENTERTAINMENTS HAVE BEEN SIGNIFICANT "RESTART" AT THE FIRST YEARS, WHEN THE COUNTRY HAS BEEN TRANSFERRED FROM THE PLANNED ON THE MARKET ECONOMY. THE MORE OF THEM (67%) IS STILL MANAGED AND FURNISHED BY FIRST GENERATIONS OF BUSINESSES, INCREASING 74% THAT THE MAIN REASON FOR SELECTING BUSINESS WITH THE FAMILY IS THE INCREASED CONFIDENCE IN FAMILY COMPETENCES, DIRECT AND SIMPLE COMMUNICATIONS. APPROXIMATELY 95% OF ROMANIAN FAMILY COMPANIES SHARE TO DIFFERENT PROJECTS OF SOCIAL RESPONSIBILITY WITHIN THEIR COMMUNITY