KUNZ, Vilém. SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2018). 1. vyd. Praha: Oeconomica. s. 602-613. ISBN 978-80-245-2274-6. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS
Název česky Společenská odpovědnost profesionálních sportovních klubů
Autoři KUNZ, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2018), od s. 602-613, 12 s. 2018.
Nakladatel Oeconomica
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Finsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Celý sborník
Kód RIV RIV/04274644:_____/18:#0000441
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-245-2274-6
UT WoS 000461375200050
Klíčová slova česky společensky citlivá odvětví; společenská odpovědnost; sportovní průmysl; sportovní sponzoring
Klíčová slova anglicky sensitive industries; social responsibility; sports industry; sports sponsorship
Štítky AR 2018-2019, cervenec_2019_o, RIV_2020, WOS, xD1
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 9. 4. 2020 12:04.
Anotace
The aim of the paper is to present the current situation in some issues of socially (ir)responsible behaviour, especially in the management of professional sports clubs from the highest domestic league competitions or the English Premier League, while also trying to focus on their approach to sponsorship issues, especially to sponsors from the so-called socially sensitive sectors.
Anotace česky
Účelem příspěvku je zjistit do jaké míry jsou zohledňovány některé ze stěžejních principů konceptu CSR v přístupech profesionálních sportovních organizaci v tuzemském a britském prostředí., přičemž cílem výzkumu je poodhalit jakou roli zde sehrávají u sportovního sponzoringu, sponzoři z tzv. citlivých odvětví.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 12:37