KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility. In Medzinárodná vedecká konferencia Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov : 6. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie. 2018. ISBN 978-80-225-4496-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sport and Healthy Lifestyle support as a part of Corporate Social Responsibility
Název česky Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské dopovědnosti podniků
Autoři KUNZ, Vilém.
Vydání Medzinárodná vedecká konferencia Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov : 6. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, 2018.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-225-4496-2
Klíčová slova česky Společenská odpovědnost firem, zdravý životný styl, společensky citlivá odvětví, sportovní sponzoring
Klíčová slova anglicky Corporate Social Responsibility, Healthy lifestyle, Socially sensitive businesses, Sports sponsorship
Štítky konferenční_abstrakt
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 13. 3. 2019 09:19.
Anotace
In recent years, corporate social responsibility (CSR) has become the focus of the academic sphere, a number of international organizations, the European Union and businesses themselves. CSR is considered to be a modern business concept that expresses the company's focus on long-term goals; it interferes with all areas of corporate activities. CSR strategy is often linked to the focus of economic activity of business entities. Around the globe, there is an increasing number of companies that are starting to implement their CSR activities strategically in the context of their CSR policies. That is why the paper primarily focuses on businesses that try to promote sport and healthy lifestyles through their CSR programs prepared not only for their employees but also for the surrounding communities. It also responds to critical voices warning of the fact that for a number of companies, for example from socially sensitive sectors or food business, it is rather about investment into improving public relations or balancing negative publicity.
Anotace česky
Problematika společenské odpovědnosti, která se zejména v posledních letech dostala do centra pozornosti akademické sféry, řady mezinárodních organizací, Evropské unie či podniků samotných. CSR je považována za moderní koncept podnikání, který vyjadřuje orientaci podniku na dlouhodobé cíle a zasahuje do všech oblastí jeho činnosti. CSR strategie je často propojena i se zaměřením ekonomické aktivity podnikatelských subjektů. Příspěvek se zaměřuje primárně na podniky, které se snaží prostřednictvím svých CSR programů podporovat sport a zdravý životní styl a to nejen u svých zaměstnanců, ale i u okolních komunit. Reaguje zároveň i na kritické hlasy upozorňující na to, že u řady podniků např. ze společensky citlivých odvětví či potravinářství se jedná spíše jen o investice do zlepšení vztahů s veřejností, respektive na vyvažování negativní publicity.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 20:22