2019
Students’ knowledge of mathematical definitions
ULRYCHOVÁ, Eva a Diana BÍLKOVÁZákladní údaje
Originální název
Students’ knowledge of mathematical definitions
Název česky
Znalost studentů matematických definic
Autoři
ULRYCHOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Diana BÍLKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Slaný, The 13th International Days of Statistics and Economics, od s. 1558-1567, 10 s. 2019
Nakladatel
Melandrium
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/04274644:_____/19:#0000594
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-87990-18-6
UT WoS
000589182000158
Klíčová slova česky
matematika; definice; student; gender
Klíčová slova anglicky
mathematics; definition; student; gender
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 4. 2021 08:39, Bc. Jan Peterec
V originále
The paper deals with results of the mathematics tests conducted at the University of Finance and Administration in Prague in school years 2015/16 – 2018/19. The tests consisted of three theoretical questions, namely basic definitions from linear algebra. Students’ ability to formulate these definitions is tested and the success of the formulations is evaluated. The results obtained in four consecutive school years are compared and any potential trends in growth or decline in student performance are examined. Moreover, the correlation between student’s ability to formulate definitions and his/her gender is examined.
Česky
Článek se zabývá výsledky testů z matematiky zadaných na Vysoké škole finanční a správní v Praze ve školních letech 2015/16 – 2018/19. Testy sestávaly ze tří teoretických otázek – definic pojmů z oblasti lineární algebry, byla zkoumána schopnost studentů tyto definice zformulovat. Výsledky ze čtyř po sobě následujících školních roků jsou porovnány a je zkoumáno, zda dochází k nárůstu či poklesu úspěšnosti studentů. Navíc je schopnost studentů formulovat definice zkoumána z genderového hlediska.