ULRYCHOVÁ, Eva a Diana BÍLKOVÁ. Students’ knowledge of mathematical definitions. In Löster T., Pavelka T. The 13th International Days of Statistics and Economics. Slaný: Melandrium. s. 1558-1567. ISBN 978-80-87990-18-6. doi:10.18267/pr.2019.los.186.0. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Students’ knowledge of mathematical definitions
Název česky Znalost studentů matematických definic
Autoři ULRYCHOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Diana BÍLKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Slaný, The 13th International Days of Statistics and Economics, od s. 1558-1567, 10 s. 2019.
Nakladatel Melandrium
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW článek
Kód RIV RIV/04274644:_____/19:#0000594
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87990-18-6
Doi http://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.los.186.0
UT WoS 000589182000158
Klíčová slova česky matematika; definice; student; gender
Klíčová slova anglicky mathematics; definition; student; gender
Štítky AR 2019-2020, AR 2020-2021, odmeny_2021, POZNÁMKA, RIV_2021, unor_2020_o, WOS, xD1_překvalifikování, xD2
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 4. 2021 08:39.
Anotace
The paper deals with results of the mathematics tests conducted at the University of Finance and Administration in Prague in school years 2015/16 – 2018/19. The tests consisted of three theoretical questions, namely basic definitions from linear algebra. Students’ ability to formulate these definitions is tested and the success of the formulations is evaluated. The results obtained in four consecutive school years are compared and any potential trends in growth or decline in student performance are examined. Moreover, the correlation between student’s ability to formulate definitions and his/her gender is examined.
Anotace česky
Článek se zabývá výsledky testů z matematiky zadaných na Vysoké škole finanční a správní v Praze ve školních letech 2015/16 – 2018/19. Testy sestávaly ze tří teoretických otázek – definic pojmů z oblasti lineární algebry, byla zkoumána schopnost studentů tyto definice zformulovat. Výsledky ze čtyř po sobě následujících školních roků jsou porovnány a je zkoumáno, zda dochází k nárůstu či poklesu úspěšnosti studentů. Navíc je schopnost studentů formulovat definice zkoumána z genderového hlediska.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:55