LACINA, Karel. Significance of Destination Manangement for Contemporary Tourism Industry. In Klokner Tomáš. ACTA IURIDICA SLADKOVICIENSIA XV.(Právnické studie). 1. vyd. Slovenská republika,un. Danubius: Vysoká škola Danubius a autori. s. 135-147. ISBN 978-80-7392-329-7. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Significance of Destination Manangement for Contemporary Tourism Industry
Autoři LACINA, Karel.
Vydání 1. vyd. Slovenská republika,un. Danubius, ACTA IURIDICA SLADKOVICIENSIA XV.(Právnické studie), od s. 135-147, 13 s. 2019.
Nakladatel Vysoká škola Danubius a autori
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7392-329-7
Klíčová slova česky cestovní ruch; destinace; destinační management
Klíčová slova anglicky tourism industry; destinations; destination management
Štítky AR 2019-2020, POZNÁMKA, unor_2020_o, xD2
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 19. 3. 2020 13:42.
Anotace
Tourism industry is dynamically developed not only in the European continent but also in North America, Asia, the Middle East, the Australia and in the Pacific area predominantly in the last thirty five years.It represents - among others – the sources for the many regions and localities economic and social development.Predominantly localities characterized as the tourism destinations managed on the basis of destination management and marketing strategies principles implementation confirm the truth of such a strategic approach.
Anotace česky
Cestovní ruch se zejména v posledních třiceti letech dynamicky rozvíjí nejen na evropském kontinentu, nýbrž i v Severní Americe, Asii, na Středním východu, Austrálii a v Tichomořské oblasti. Vytváří mimo jiné zdroje pro ekonomický a sociální rozvoj mnoha regionů a lokalit. Zvláště subregiony charakterizované jako turistické destinace a řízené na bázi destinačního managementu a implementace zásad marketingových strategií dokládají správnost výše charakterizovaného strategického přístupu.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:17