B 2016

Management, marketing a ekonomika sportu

NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK and Jaroslav REKTOŘÍK

Basic information

Original name

Management, marketing a ekonomika sportu

Authors

NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK and Jaroslav REKTOŘÍK

Edition

Brno, 284 pp. 2016

Publisher

Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-210-8346-2

Keywords (in Czech)

marketing; sport

Keywords in English

marketing; sport
Změněno: 15/4/2020 20:19, Mgr. Veronika Brožkovcová

Abstract

V originále

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport.

In English

Compared to the available texts of publications on sport management in the Czech Republic, the concept of the monograph is in a way exceptional. The difference is given by the fact that it is devoted to all scientific disciplines, which enter into the issue of sport management, society and sport.