Detailed Information on Publication Record
2016
Management, marketing a ekonomika sportu
NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK and Jaroslav REKTOŘÍKBasic information
Original name
Management, marketing a ekonomika sportu
Authors
NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK and Jaroslav REKTOŘÍK
Edition
Brno, 284 pp. 2016
Publisher
Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Odborná kniha
Field of Study
50204 Business and management
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University of Finance and Administration
ISBN
978-80-210-8346-2
Keywords (in Czech)
marketing; sport
Keywords in English
marketing; sport
Změněno: 15/4/2020 20:19, Mgr. Veronika Brožkovcová
V originále
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport.
In English
Compared to the available texts of publications on sport management in the Czech Republic, the concept of the monograph is in a way exceptional. The difference is given by the fact that it is devoted to all scientific disciplines, which enter into the issue of sport management, society and sport.