c 2021

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.

PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC

Základní údaje

Originální název

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.

Název česky

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.

Název anglicky

Marketing management of companies - discourse of business practice: Implementation analyzes - case studies - examples and instructions.

Autoři

PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC

Vydání

3. přepracované a doplněné v. Praha, od s. 1-91, 91 s. EDUCOpress, 2021

Nakladatel

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7408-228-3

Klíčová slova česky

marketing, analýzy, výzkum, marketingový mix, digitální marketing, marketingové plánování

Klíčová slova anglicky

marketing, analysis, research, marketing mix, digital marketing, marketing planning

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 9. 2021 12:58, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

V originále

Podíl marketingu na úspěchu podniku, resp. jeho hlavní současná funkce jako nástroje řízení podniků, je v hledání aktuálních potřeb, přání, očekávání a tužeb zákazníků, ve schopnosti podniku využívat trendové marketingové technologie při jejich uspokojování. V nabídce přidané hodnoty, ve vytvoření jedinečné, neopakovatelné konkurenční výhody. Vede k novému způsobu marketingového řízení podniků při vytváření produkce (výroby či služeb) odpovídající moderním trendům životního stylu zákazníků.

Anglicky

The share of marketing in the success of the company, resp. Its main current function as a business management tool is in the search for current needs, wishes, expectations and desires of customers, in the company's ability to use trendy marketing technologies in meeting them. In the offer of added value, in the creation of a unique, unrepeatable competitive advantage. It leads to a new way of marketing management of companies in creating production (production or services) corresponding to modern lifestyle trends of customers.