p 2015

Klíčem k obchodnímu úspěchu je profesionální a efektivní práce s vlastními zaměstnanci

EISEL, Juraj

Základní údaje

Originální název

Klíčem k obchodnímu úspěchu je profesionální a efektivní práce s vlastními zaměstnanci

Název česky

Klíčem k obchodnímu úspěchu je profesionální a efektivní práce s vlastními zaměstnanci

Název anglicky

The key to business success is professional and efficient work with our own employees

Autoři

Vydání

Klíčem k obchodnímu úspěchu je profesionální a efektivní práce s vlastními zaměstnanci, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

Manažerské styly vedení, analýza potřeb a potenciálu, určení cílů, nastavení plánu, naplánování akcí a aktivit, řešení a význam efektivní komunikace, péče o zaměstnance

Klíčová slova anglicky

Managerial leadership styles, analysis of needs and potential, setting goals, setting a plan, planning events and activities, solutions and the importance of effective communication, employee care
Změněno: 2. 11. 2021 18:41, Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška byla určená k pochopení moderního pojetí vedení a nikoliv řízení lidí různými styly, metodami, nástroji a postupy. Počínaje speciálním členěním nákladů, konče vedením důsledně založeným na měřitelném výkonu. Obsah přednášky byl veden a představen v plnohodnotných souvislostech s výkony podniku. (Vazby na podnikovou strategii, výrobu, obchod a marketing. Přednáška byla koncipována tak, že z použitého formátu obsahu bylo možno pochopit základní principy vedení lidí v širších souvislostech. Na tento ucelený modul bylo možno navázat dalšími dny školení.

Anglicky

The lecture was designed to understand the modern concept of leadership and not to manage people with different styles, methods, tools and procedures. Starting with a special breakdown of costs, it ends with management consistently based on measurable performance. The content of the lecture was conducted and presented in full context with the performance of the company. (Links to corporate strategy, production, sales and marketing. The lecture was designed so that the content format used could understand the basic principles of people management in a broader context. This comprehensive module could be followed by other days of training.