p 2017

Situační vedení a typologie osobnosti.

EISEL, Juraj

Základní údaje

Originální název

Situační vedení a typologie osobnosti.

Název česky

Situační vedení a typologie osobnosti.

Název anglicky

Situational leadership and personality typology.

Autoři

Vydání

Situační vedení a typologie osobnosti. 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

Teorie osobnostních rysů, osobní kvality a způsob chování, situační vedení, faktory ovlivňující volbu stylu vedení, typy a typologie osobnosti

Klíčová slova anglicky

Theory of personality traits, personal qualities and behavior, situational leadership, factors influencing the choice of leadership style, types and typology of personality
Změněno: 2. 11. 2021 19:19, Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Anotace

V originále

Současný svět je velmi rozmanitým, až složitým místem pro život. Naše společnost je založena na spolupráci lidí. Je to nutné pravidlo pro uspokojení našich potřeb v soukromém životě i naplnění cílů všech typů organizací. Každá společnost, obecně lidská, i společnost typu ekonomické organizace, přiděluje svým členům určitou společenskou roli a pozici. Čím je cíl organizace jednoznačněji zaměřen, tím přesněji jsou rozděleny jednotlivé role jednotlivých členů. Každý vedoucí pracovník se ve své práci každodenně setkává s potřebou usměrňovat, řídit, vést, chování pracovníků tak, aby prostřednictvím jejich práce byl naplněn cíl organizace.

Anglicky

Today's world is a very diverse, even difficult place to live. Our company is based on the cooperation of people. It is a necessary rule for satisfying our needs in private life and fulfilling the goals of all types of organizations. Every society, generally human, and a society of the type of economic organization, assigns a certain social role and position to its members. The more clearly the goal of the organization is focused, the more precisely the individual roles of individual members are divided. In their work, every manager encounters the need to direct, manage, lead and behave in such a way that the goal of the organization is fulfilled through their work.