2017
Manažerská akademie
EISEL, JurajZákladní údaje
Originální název
Manažerská akademie
Název česky
Manažerská akademie
Název anglicky
Management Academy
Autoři
Vydání
Litvínov, Manažerská akademie, od s. 1-85, 85 s. 2017
Nakladatel
EURO SUPPORT Manufacturing Czechia, Záluží 1, Litvínov
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
Osobnost a role manažera, typologie osobnosti, budování autority, styly rozhodování, styly vedení, klíčové role, manažerské standardy
Klíčová slova anglicky
Personality and role of a manager, typology of personality, building authority, decision-making styles, leadership styles, key roles, managerial standards
Změněno: 4. 11. 2021 19:52, Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
V originále
Koncept Manažerské akademie stanovil podmínky fungování akademie tak, aby byl zajištěn u účastníků prostřednictvím standardního vzdělávání jednotný slovník a jednotná řídicí kultura, aby přispěla ke stabilizaci klíčových zaměstnanců, aby byla provázána akademie s hodnocením manažerů a s řízením kariéry. S tím souvisí i „certifikace“ dosaženého manažerského vzdělání ve vazbě na podrobnou evidenci o studiu jednotlivců a nákladech na jejich studium. Kromě toho byl splněn požadavek na zajištění měření účinnosti Manažerské akademie. Kromě toho bylo nutné reagovat pružně na aktuální rozvojové požadavky manažerů. Průběh studia musel být zajímavý, atraktivní a přínosný. Projektový manažer musel zajistit provázání studia na Manažerské akademii s dalšími personální procesy (hodnocení, odměňování, kariérový plán). Manažeři (účastníci) mohli ročně studiu věnovat přibližně 18 tréninkových dní. Zahájení rutinní činnosti Manažerské akademie bylo v v roce 2017. Studium bylo realizováno výhradně tréninkovou interaktivní formou.
Anglicky
The concept of the Management Academy set out the conditions for the functioning of the Academy so as to provide participants with a uniform vocabulary and a unified management culture through standard training, in order to contribute to the stabilization of key employees, to link the academy with managerial evaluation and career management. Related to this is the "certification" of managerial education in connection with detailed records of the study of individuals and the cost of their studies. In addition, the requirement to ensure the measurement of the effectiveness of the Management Academy was met. In addition, it was necessary to respond flexibly to the current development requirements of managers. The course of study had to be interesting, attractive and beneficial. The project manager had to link the studies at the Management Academy with other personnel processes (evaluation, remuneration, career plan). Managers (participants) were able to spend approximately 18 training days a year on their studies. The start of the routine activities of the Management Academy was in 2017. The study was carried out exclusively in an interactive training form.