KREJČÍ, Aleš. Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu (Sale support and direct marketing in low-cost mode). In Boháček Jiří a kol. Výzvy marketingu v současné krizi. 1. vyd. Praha: Adart, 2013, p. 83-91. edice J@K, sv. 3. ISBN 978-80-904645-7-5.
Příspěvek se věnuje těm metodám marketingové komunikace, které pomáhají budovat adresní databáze zákazníků a které je využívají. Adart nakladatelství s vědeckou radou.Name in Czech: Podpora prodeje a přímý marketing v nízkonákladovém režimu
Name (in English): Sale support and direct marketing in low-cost mode
RIV/04274644:_____/13:#0000009 Chapter(s) of a specialized book. Management, administration and clerical work. Czech. Czech Republic.
Krejčí, Aleš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Keywords in English: marketing communication; low-cost marketing; sale support; direct marketing
Reviewed: yes
Changed by: RNDr. Aleš Krejčí, CSc., učo 23134. Changed: 4/11/2021 13:37.