Počet výsledků: 755

Výsledky se týkají zvoleného oboru PMK Marketingová komunikace (magisterské navazující prezenční jednooborové)
Fakulta
Vysoká škola finanční a správní
Obor/plán
VSFS - Ekonomika a management: Marketingová komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Havelka, Jakub

(udělen titul Ing.)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingové inovace

Havlíček, Daniel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace

Havlíček, Matěj

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy

Havlíček, Vít

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Akumulace subkulturního kapitálu jako marketingový prostředek autoreprodukce sociálních skupin

Havlová, Michaela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Fashion marketing na internetu

Havrdová, Barbora

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Marketingový plán objektu Zámek Svijany - projektová studie

Hegarová, Monika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele

Hegedűšová, Mária

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Firemní kultura ve vybrané nadnárodní společnosti

Hejduková, Petra

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Integrovaná marketingová komunikace české pobočky UNICEF

Hejlová, Martina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: E-shop: analytická studie

Hejlová, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Návrh event marketingového projektu při příležitosti uvedení nového modelu vozu na český trh

Hejtmánková, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2012

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Životní způsob specifických sociálních skupin - případ fanoušků Depeche Mode

Herinková, Zuzana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Rozbor image vybrané firmy

Heřmánek, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Diplomová práce: Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize

Hešíková, Dana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2011

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Analýza návštěvnosti kulturní instituce a návrhy marketingové metody jejího zvýšení

Hladil, Radek

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Analýza silných a slabých stránek podnikatelského subjektu

Hlaváček, Filip

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Databáze emočních prvků v reklamě

Hloušek, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Online marketing vybrané firmy

Hloušková, Dominika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce

Hloušková, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, Vysoká škola finanční a správní, 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingová komunikace
Diplomová práce: Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti