B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2

Vysoká škola finanční a správní
léto 2009
Rozsah
1/0/.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_SMaK_2/pMKL: každé liché úterý 8:45–9:29 K205, každé liché úterý 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: každou sudou středu 10:30–11:14 M26, každou sudou středu 11:15–12:00 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: každou lichou středu 15:45–16:29 E306, každou lichou středu 16:30–17:15 E306, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: Út 17. 2. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Út 17. 3. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Út 14. 4. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: St 25. 2. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, St 25. 3. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, St 22. 4. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Čt 19. 2. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Čt 19. 3. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Čt 16. 4. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Čt 19. 2. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 19. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 16. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Čt 5. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 2. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 30. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Čt 5. 3. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Čt 2. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Čt 30. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: St 1. 4. 15:45–17:15 E129, St 22. 4. 15:45–17:15 E129, 17:30–19:00 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: St 11. 2. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, St 18. 2. 14:00–15:30 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uMKL: Út 10. 2. 15:45–17:15 K211, Út 24. 2. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Pá 20. 3. 19:00–20:30 M22, Pá 3. 4. 19:00–20:30 M22, Pá 17. 4. 15:30–17:00 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Pá 24. 4. 15:30–17:00 E223, So 16. 5. 9:45–11:15 E230, 11:30–13:00 E230, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Pá 13. 2. 12:00–13:30 E224, 13:45–15:15 E224, Pá 27. 2. 12:00–13:30 E224, K. Eliáš
Předpoklady
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1, znalost základních informací o celkové struktuře marketingové komunikace v ČR a ve světě.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Získat přehled o všechn formách integrované marketingové komunikace, jednotlivých nástrojích, médiích, možnostech a formách komunikace. Chápat IMK jako nástroj komplexní informační politiky komerčního i nekomrčního společenského subjektu, vnímat nástroje IMK v jejich specifických rovinách zrodu, tvorby a efektivního působení.
Osnova
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Vždy se jedná o charakteristiku nástroje, připomenutí jeho historického vývoje, jeho forem, médií, prostředků, způsobů uplatnění v historii a současnosti, perspektiva proměn komunikační kategorie v budoucnu.
  • Public Relations a Direkt Marketing
  • Podpora prodeje a osobní prodej
  • Nové trendy v marketingové komunikaci
  • V seminářích jsou analyzovány konkrétní komunikační projevy podle pokynu pedagoga, obdobně studenti v KS zpracovávají k zápočtu soubor 4 prací z jednotlivých komunikačních nástrojů - PR, DM, SP, PS.
Literatura
  • KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. info
  • KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. info
Metody hodnocení
Vyučující metody: přednášky, seminář Metody hodnocení: z/Zk Zkouška má dvě části: 1. písemný vědomostní test, jehož okruhy budou vycházet z látky za oba semestry, z literatury a z časopiseckých studií, které budou studentům průběžně předepisovány. 2.Zpracování souhrnné teoretické studie v předepsaném rozsahu 16.000-18.000 znaků - témata budou vypsána na 1. přednášce a 1.konzultaci.Termín odevzdání studie pro PS a KS - 9.dubna 2009. O studii se bude diskutovat při zkoušce, výsledná známka= test + obhajoba studie.
Navazující předměty
Informace učitele
Literatura: Povinná: viz výše a metodické listy Doporučená: KLEINOVÁ,N: Bez loga, Praha DOKOŘÁN 2005, ISBN 80-7363-010-9 GIBSON,R.: Nový obraz budoucnosti, Praha Management Press 200, ISBN 80-7261-036-8
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, léto 2011, léto 2012, zima 2012.