B_Rek_2 Reklama 2

Vysoká škola finanční a správní
zima 2010
Rozsah
2/0. 8 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_Rek_2/cMKLks: Čt 11. 11. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, Po 29. 11. 17:00–18:30 K205, 18:45–20:15 K205, D. Pavlů
B_Rek_2/pMKL: každé sudé úterý 8:45–9:29 K207, každé sudé úterý 9:30–10:15 K207, každé sudé úterý 10:30–11:14 K207, každé sudé úterý 11:15–12:00 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: každé liché úterý 10:30–11:14 M17, každé liché úterý 11:15–12:00 M17, každé liché úterý 12:15–12:59 M17, každé liché úterý 13:00–13:45 M17, D. Pavlů
B_Rek_2/pMPH: St 10:30–11:14 E007KC, St 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/uM1aPH: Út 23. 11. 19:15–20:45 E225, Út 30. 11. 17:30–19:00 E225, Út 7. 12. 17:30–19:00 E225, 19:15–20:45 E225, P. Majerik
B_Rek_2/uM1bPH: Út 26. 10. 17:30–19:00 E227, 19:15–20:45 E227, Út 2. 11. 17:30–19:00 E227, Út 23. 11. 17:30–19:00 E227, P. Majerik
B_Rek_2/vMMO: Pá 26. 11. 12:00–13:30 M27, 13:45–15:15 M27, Pá 10. 12. 12:00–13:30 M26, 13:45–15:15 M26, D. Pavlů
B_Rek_2/vM2PH: Pá 22. 10. 17:15–18:45 E224, Pá 12. 11. 17:15–18:45 E125, So 27. 11. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Pá 8. 10. 17:15–18:45 E126, So 23. 10. 8:00–9:30 E025, So 13. 11. 8:00–9:30 E126, Pá 26. 11. 17:15–18:45 E126, P. Majerik
B_Rek_2/vM4PH: So 11. 12. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, So 8. 1. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, P. Majerik
Předpoklady
Předpoklady: úspěšné absolvování všech předmětů 1. a 2. ročníku z oboru marketingová komunikace, osobní tvůrčí zaujetí pro kreativitu a její usměrnění směřující k plánovaným cílům. Schopnost práce v týmu ať již na řídící nebo výkonné pozici. Heuristické předpoklady pro vědeckou analýzu výchozích podkladů a schopnost je tvůrčím způsobem transformovat do kreativní formy.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem je prokázat praktickou schopnost studentů aplikovat vše podstatné, co bylo předmětem teoretické výuky v průběhu 1. a 2. ročníku ve specializačních předmětech marketingové komunikace. Prokázat hlubší pochopení teoretických zásad přípravy komplexní propagační akce a kreativní aplikace klientského briefu, který vychází z reálné společenské objednávky. Přispět k pochopení tvorby principů komunikační strategie při řešení konkrétního zadání a navržení komunikační realizace formou týmové práce. Zároveň vytvořit kvalitní formy prezentace a prokázat persuazivní schopnost ve vlivu na klienta – zástupce KMK VŠFS- o správnosti zvolené strategie a kreativní formy.
Osnova
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Seznámení se základními východisky tvorby komunikační kampaně, opakování hlavních poznatků předchozího studia a předání 3 briefů pro jednotlivé úkoly spolu s vysvětlením zadání. Diskuse k briefům. - Seznámení s volbou názvu komunikační agentury a argumentované obhájení týmové volby, včetně prezentace variant výběru. - Prezentace některých zadaných úkolů podle písemně předaných briefů podle výběru pedagoga: - se specifikou komunikace pro definovanou velkou cílovou skupinu obyvatel, - se specifikou sociální marketingové komunikace k vymezenému segmentu obyvatel - se specifikou propagace VŠFS mezi potenciálními studenty prezenčního a kombinovaného studia pro VŠFS
Literatura
    doporučená literatura
  • • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
Metody hodnocení
Metoda: výchozí přednáška a návazné prezentace studentů s kritickou analýzou pedagogem Metody hodnocení: Zkouška Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny pedagogem po skončení prezentace - hodnocené položky: vědeckost výchozí analýzy, správnost zvolené strategie, adekvátní kreativita přístupu, přesvědčivost a nápaditost vystoupení, týmová soudržnost a týmovost vystoupení, míra pravděpodobnosti dosažení vytyčených cílů. Akce, které nebude možno prezentovat před kolektivem ročníku, budou předmětem posouzení pedagogem pro celý tým při zkoušce. Tým dostává shodnou známku pro všechny členy, pokud vedoucí týmu nezdůvodní odlišnosti v nasazení, kvalitě práce, obětavosti, míře kreativního přínosu a aktivity členů.
Navazující předměty
Informace učitele
Velmi oceňuji nápaditost výsledků práce týmu jak ve zpracování jednotlivých konceptů propagačních akcí, tak i vlastní prezentace před kolektivem ročníku. Zejména se těším na neotřelé formy, na snahu týmu o vytvoření projektů, které budou usilovat o integrovanou MK.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2008, zima 2009, zima 2011, léto 2012.