VSFS:B_Rek_2 Reklama 2 - Informace o předmětu
B_Rek_2 Reklama 2
Vysoká škola finanční a správnízima 2009
- Rozsah
- 2/0/0. 8 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. David Hůla (přednášející)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_2/pMKL: každé liché úterý 8:45–9:29 K207, každé liché úterý 9:30–10:15 K207, každé liché úterý 10:30–11:14 K207, každé liché úterý 11:15–12:00 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: každé sudé úterý 12:15–12:59 M25, každé sudé úterý 13:00–13:45 M25, každé sudé úterý 14:00–14:44 M25, každé sudé úterý 14:45–15:30 M25, D. Pavlů
B_Rek_2/pMPH: St 14:00–14:44 E007KC, St 14:45–15:30 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/sM1aPH: St 11. 11. 19:15–20:45 E129, St 18. 11. 19:15–20:45 E129, St 25. 11. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_2/sM1bPH: St 4. 11. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, St 11. 11. 17:30–19:00 E126, St 18. 11. 17:30–19:00 E126, P. Majerik
B_Rek_2/uMKL: Út 20. 10. 14:00–15:30 K207, 15:45–17:15 K207, Út 1. 12. 14:00–15:30 K207, 15:45–17:15 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/vMMO: So 5. 12. 9:45–11:15 M01, 11:30–13:00 M01, So 9. 1. 9:45–11:15 M16, 11:30–13:00 M16, D. Pavlů
B_Rek_2/vM2PH: So 24. 10. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, So 21. 11. 9:45–11:15 E223, 11:30–13:00 E223, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Pá 20. 11. 17:15–18:45 E224, Pá 4. 12. 17:15–18:45 E224, So 9. 1. 14:00–15:30 E224, 15:45–17:15 E224, P. Majerik - Předpoklady
- Předpoklady: Úspěšné absolvování všech předmětů 1. a 2. ročníku z oboru marketingová komunikace, osobní zaujetí pro kreativitu a její usměrnění směřující k plánovaným cílům. Schopnost práce v týmu ať již na řídící nebo výkonné pozici. Schopnost heuristických úkonů při vyhledávávání potřebných věcných podkladů. Kreativita směřující k vytvoření ucelené komplexní propagační akce na určené téma v určeném čase. Schopnost prezentace této akce.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem je prokázat praktickou schopnost studentů aplikovat vše podstatné, co bylo předmětem teoretické výuky v průběhu 1. a 2. ročníku ve specializačních předmětech marketingové komunikace. Prokázat hlubší pochopení teoretických zásad přípravy komplexní propagační akce a kreativní aplikace klientského briefu, který vychází z reálné společenské objednávky. Přispět k pochopení tvorby principů komunikační strategie při řešení konkrétního zadání a navržení komunikační realizace formou týmové práce. Zároveň procvičit formy prezentace, persuáze zaměřené na klienta – zástupce KMK VŠFS – mateřské univerzity.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Seznámení se základními východisky tvorby komunikační kampaně, opakování hlavních poznatků předchozího studia a postupné předání 3 briefů pro jednotlivé úkoly spolu s vysvětlením zadání. Diskuse k briefům. - Seznámení s volbou názvu komunikační agentury a argumentované obhájení týmové volby, včetně prezentace variant výběru. - Prezentace některých zadaných úkolů podle písemně předaných briefů podle výběru pedagoga: - se specifikou komunikace pro definovanou velkou cílovou skupinu seniorů, - se specifikou sociální marketingové komunikace k vymezenému segmentu obyvatel pro získání k donátorským aktivitám - se specifikou propagace VŠFS mezi potenciálními studenty prezenčního a kombinovaného studia pro VŠFS
- Literatura
- doporučená literatura
- • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
- Metody hodnocení
- Metoda prokazování poznatků: týmová prezentace před kolektivem studentů ročníku Metoda hodnocení: Zkouška Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny pedagogem po skončení prezentace - hodnocené položky: vědeckost výchozí analýzy, správná volba strategie, kreativita přístupu, přesvědčivost a nápaditost vystoupení, týmová soudržnost a týmovost vystoupení, míra pravděpodobnosti dosažení vytyčených cílů. Akce, které nebude možno prezentovat před kolektivem ročníku, budou předmětem posouzení pedagogem pro celý tým při zkoušce. Tým dostává shodnou známku pro všechny členy, pokud vedoucí týmu nezdůvodní odlišnosti v nasazení, kvalitě práce, obětavosti, míře kreativního přínosu a aktivity členů.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Velmi oceňuji nápaditost výsledků práce týmu jak ve zpracování jednotlivých konceptů propagačních akcí, tak i vlastní prezentace před kolektivem ročníku. Zejména se těším na neotřelé formy, na snahu týmu o vytvoření projektů, které budou usilovat o integrovanou MK.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/zima2009/B_Rek_2