B_Rek_2 Reklama 2

Vysoká škola finanční a správní
zima 2011
Rozsah
2/0. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Pavel Čírtek (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Mgr. Evžen Staněk (cvičící)
Ing. Eva Vojířová (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_Rek_2/pMKL: každou lichou středu 8:45–9:29 K212, každou lichou středu 9:30–10:15 K212, každou lichou středu 10:30–11:14 K212, každou lichou středu 11:15–12:00 K212, P. Čírtek
B_Rek_2/pMMO: Čt 12:15–12:59 M25, Čt 13:00–13:45 M25, E. Vojířová
B_Rek_2/pMPH: St 10:30–11:14 E007KC, St 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/sMKL: St 2. 11. 15:45–17:15 K211, 17:30–19:00 K211, St 23. 11. 14:00–15:30 K212, 15:45–17:15 K212, P. Čírtek
B_Rek_2/sM1aPH: St 2. 11. 17:30–19:00 E225, St 16. 11. 17:30–19:00 E225, St 23. 11. 19:15–20:45 E225, St 30. 11. 14:00–15:30 E225, E. Staněk
B_Rek_2/sM1bPH: St 2. 11. 19:15–20:45 E227, St 16. 11. 19:15–20:45 E227, St 23. 11. 15:45–17:15 E227, 17:30–19:00 E227, E. Staněk
B_Rek_2/vMMO: So 26. 11. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, So 7. 1. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, E. Vojířová
B_Rek_2/vM2PH: So 10. 12. 14:00–15:30 E128, 15:45–17:15 E128, So 7. 1. 14:00–15:30 E128, 15:45–17:15 E128, E. Staněk
B_Rek_2/vM3PH: So 8. 10. 9:45–11:15 E129, 11:30–13:00 E129, So 22. 10. 14:00–15:30 E129, 15:45–17:15 E129, E. Staněk
Předpoklady
Absolvování předmětu Reklama 2 předpokládá absolvování předmětu Reklama v předchozím ročníku.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Procvičit manažerské schopnosti posluchačů oboru marketingové komunikace na VŠFS v roli vedoucích autorských týmů a v roli člena týmů • Prověřit strategické a kreativní dovednosti studentů při plnění konkrétních zadání, jež jsou jasně dána formou klientského briefu a je nezbytné je realizovat v daném čase, včetně prezentace na určeném cvičení. Pro účely operativního řízení je nezbytné, aby studenti vytvořili tvůrčí týmy - CVIČNÉ KOMUNIKAČNÍ AGENTURY - které si zvolí svého manažera – vedoucího CKA a kolektivně budou realizovat úkoly, k nimž budou dostávat profesionální klientský brief. Týmy budou tvořeny studenty samostatně, podle rámcového pokynu vyučujícího pedagoga, obvykle je CKA v počtu 5-7 studentů v prezenční i kombinované formě výuky.
Osnova
  • Manažer CKA bude rozdělovat úkoly,koordinovat strategické i taktické a kreativní činnosti CKA, povede si přehled o aktivitě jednotlivých studentů a bude navrhovat jejich ohodnocení vyučujícímu pedagogovi. Předpokládá se, že všichni členové týmů budou postupně prezentovat výsledky práce na seminářích. Tvůrčí úkoly se budou realizovat v konkurenčním prostředí aktivit ostatních týmů. Na konci semestru manažer CKA písmeně zhodnotí práci každého člena – předmět je ukončen zkouškou. Zkouška probíhá formou souhrnného hodnocení práce CKA pedagogem, tedy formou detailního hodnocení všech tří prezentací z hlediska zvolené strategie a kreativity při plnění zadaného cíle. Rovněž je hodnocena forma prezentace - kvalita a nápaditost vystoupení před klientem - vyučujícím pedagogem a konkurenčními CKA, dodržení stanovené délky prezentace a dodržení termínu odevzdání práce. Všichni členové týmu jsou hodnoceni shodnou známkou, pokud manažer CKA nezdůvodní před celým týmem výjimečné aktivity některého člena, který si zaslouží lepší ocenění. CKA plní v průběhu semestru celkem 3 úkoly,jejichž jednotlivé briefy získají ve 40.týdnu, 44. a 48. týdnu.
Výukové metody
Studenti zpracují návrh realizace propagační akce - kampaně podle zadání.
Metody hodnocení
Prezentace 3 týmových projektů, souhrnné hodnocení pedagogem.
Informace učitele
Studenti vždy mají týden na přípravu projektu, prezentace projektu probíhá formou týmového vystoupení s PPT dokumentací.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2008, zima 2009, zima 2010, léto 2012.