VSFS:B_BSeMK Bakalářský seminář MK - Informace o předmětu
B_BSeMK Bakalářský seminář MK
Vysoká škola finanční a správnízima 2012
- Rozsah
- 0/1. 6 hodin KS/semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Pavel Čírtek (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Iva Petrová (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- PhDr. Adolf Vodrážka
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Student dokáže vypracovat Zadání Bakalářské práce (BP) i Úvod BP. Student bude na konci kurzu připraven k vypracování závěrečné práce v navazujícím předmětu Bakalářský projekt 1. Cílem předmětu je poskytnout studentům seminární formou odbornou podporu a průpravu ke kvalitnímu vypracování bakalářské práce.
- Osnova
- 1.Význam, struktura, téma a pravidla vypracování ZP, Zadání ZP 2.Metody a formy ZP, zásady a postup vypracování Úvodu ZP 3.Prameny a informační zdroje, studium a zpracování odborných textů 4.Tvorba textu ZP, stylistika, metody a formy vypracování ZP 5.Etika tvůrčí práce, odkazy a citace 6.Závěr ZP a obhajoba ZP, další postup při vypracování ZP
- Literatura
- povinná literatura
- VŠFS. Rozhodnutí rektorky č. 66/2009: Bakalářské a diplomové práce na VŠFS. Praha, 2009. Dostupné z: https://is.vsfs.cz/auth/do/6410/predpisy/68079/
- VŠFS. Metodika vypracování bakalářské a diplomové práce pro studenty B11 a N 11 [IS VŠFS Dokumenty]. Praha: VŠFS, 2012, 9 s., 23.1.2012 [cit. 1.10.2012]. Dostupné z: https://is.vsfs.cz/auth/do/6410/predpisy/531213/1509230/
- Rozhodnutí rektorky č. 60/2009. Rozhodnutí o zajištění kvality obhajoby bakalářské a diplomové práce. 25.3.2009. Praha : VŠFS, o.p.s., 2009.
- doporučená literatura
- TICHÝ, Jaromír a Václav NETOLICKÝ. Příprava, tvorba a hodnocení bakalářských a diplomových prací [online]. Praha: Eupress, 2009?, 1 CD-ROM. Dostupné z: https://is.vsfs.cz/auth/dok/rfmgr.pl?upload_id=3468168. ISBN 978-807-4080-012.
- neurčeno
- KUŽELÍKOVÁ, Lucie, Jaroslav NEKUDA a Jiří POLÁČEK. Sociálně-ekonomické informace a práce s nimi. Brno: MUNI, 2008, 88 s. ISBN 978-802-1045-774. Dostupné z: http://is.muni.cz/do/1499/el/estud/esf/js08/informace/socialne_ekonomicke_informace.pdf
- ČMEJRKOVÁ, Světla, František DANEŠ a Jindra SVĚTLÁ. Jak napsat odborný text. Vyd. 1. Praha: Leda, 1999, 255 s. ISBN 80-859-2769-1.
- ŠANDEROVÁ, Jadwiga. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005, 209 s. ISBN 80-864-2940-7.
- BRATKOVÁ, Eva. AKVŠ. Metody citování literatury a strukturování bibliografických záznamů podle mezinárodních norem ISO 690 a ISO 690-2 [on line]. 2. vyd. Praha, 2008 [cit. 02.10.2012]. Dostupné z: http://www.evskp.cz/SD/4c.pdf
- BIERNÁTOVÁ, Olga a Jan SKŮPA. CITACE.COM. Bibliografické odkazy a citace dokumentů dle ČSN ISO 690 (01 0197) platné od 1. dubna 2011 [online]. Zlín, Brno, 2011 [cit. 2012-10-02]. Dostupné z: http://www.citace.com/soubory/csniso690-interpretace.pdf
- ČÍRTEK, Pavel a Milan KAŠÍK. Marketingová komunikace podniku s médii. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008, 113 s. ISBN 978-807-4080-081.
- ZICH, František. Úvod do sociologického výzkumu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2004, 115 s. Eupress. ISBN 80-867-5419-7.
- Výukové metody
- Výuka probíhá individuálně podle rozhodnutí vedoucího katedry
- Metody hodnocení
- Předmět je zakončen zápočtem na základě předložení Zadání BP a základního textu Úvodu BP Zápočet uděluje výhradně pedagog vyučující předmět, nikoliv vedoucí BP.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
0.
- Statistika zápisu (zima 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/zima2012/B_BSeMK