B_Rek_2 Reklama 2
Vysoká škola finanční a správníléto 2012
- Rozsah
- 2/0. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Pavel Čírtek (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_Rek_2 Reklama 2
Vysoká škola finanční a správnízima 2011
- Rozsah
- 2/0. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Pavel Čírtek (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Mgr. Evžen Staněk (cvičící)
Ing. Eva Vojířová (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_2/pMKL: každou lichou středu 8:45–9:29 K212, každou lichou středu 9:30–10:15 K212, každou lichou středu 10:30–11:14 K212, každou lichou středu 11:15–12:00 K212, P. Čírtek
B_Rek_2/pMMO: Čt 12:15–12:59 M25, Čt 13:00–13:45 M25, E. Vojířová
B_Rek_2/pMPH: St 10:30–11:14 E007KC, St 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/sMKL: St 2. 11. 15:45–17:15 K211, 17:30–19:00 K211, St 23. 11. 14:00–15:30 K212, 15:45–17:15 K212, P. Čírtek
B_Rek_2/sM1aPH: St 2. 11. 17:30–19:00 E225, St 16. 11. 17:30–19:00 E225, St 23. 11. 19:15–20:45 E225, St 30. 11. 14:00–15:30 E225, E. Staněk
B_Rek_2/sM1bPH: St 2. 11. 19:15–20:45 E227, St 16. 11. 19:15–20:45 E227, St 23. 11. 15:45–17:15 E227, 17:30–19:00 E227, E. Staněk
B_Rek_2/vMMO: So 26. 11. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, So 7. 1. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, E. Vojířová
B_Rek_2/vM2PH: So 10. 12. 14:00–15:30 E128, 15:45–17:15 E128, So 7. 1. 14:00–15:30 E128, 15:45–17:15 E128, E. Staněk
B_Rek_2/vM3PH: So 8. 10. 9:45–11:15 E129, 11:30–13:00 E129, So 22. 10. 14:00–15:30 E129, 15:45–17:15 E129, E. Staněk - Předpoklady
- Absolvování předmětu Reklama 2 předpokládá absolvování předmětu Reklama v předchozím ročníku.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Procvičit manažerské schopnosti posluchačů oboru marketingové komunikace na VŠFS v roli vedoucích autorských týmů a v roli člena týmů • Prověřit strategické a kreativní dovednosti studentů při plnění konkrétních zadání, jež jsou jasně dána formou klientského briefu a je nezbytné je realizovat v daném čase, včetně prezentace na určeném cvičení. Pro účely operativního řízení je nezbytné, aby studenti vytvořili tvůrčí týmy - CVIČNÉ KOMUNIKAČNÍ AGENTURY - které si zvolí svého manažera – vedoucího CKA a kolektivně budou realizovat úkoly, k nimž budou dostávat profesionální klientský brief. Týmy budou tvořeny studenty samostatně, podle rámcového pokynu vyučujícího pedagoga, obvykle je CKA v počtu 5-7 studentů v prezenční i kombinované formě výuky.
- Osnova
- Manažer CKA bude rozdělovat úkoly,koordinovat strategické i taktické a kreativní činnosti CKA, povede si přehled o aktivitě jednotlivých studentů a bude navrhovat jejich ohodnocení vyučujícímu pedagogovi. Předpokládá se, že všichni členové týmů budou postupně prezentovat výsledky práce na seminářích. Tvůrčí úkoly se budou realizovat v konkurenčním prostředí aktivit ostatních týmů. Na konci semestru manažer CKA písmeně zhodnotí práci každého člena – předmět je ukončen zkouškou. Zkouška probíhá formou souhrnného hodnocení práce CKA pedagogem, tedy formou detailního hodnocení všech tří prezentací z hlediska zvolené strategie a kreativity při plnění zadaného cíle. Rovněž je hodnocena forma prezentace - kvalita a nápaditost vystoupení před klientem - vyučujícím pedagogem a konkurenčními CKA, dodržení stanovené délky prezentace a dodržení termínu odevzdání práce. Všichni členové týmu jsou hodnoceni shodnou známkou, pokud manažer CKA nezdůvodní před celým týmem výjimečné aktivity některého člena, který si zaslouží lepší ocenění. CKA plní v průběhu semestru celkem 3 úkoly,jejichž jednotlivé briefy získají ve 40.týdnu, 44. a 48. týdnu.
- Výukové metody
- Studenti zpracují návrh realizace propagační akce - kampaně podle zadání.
- Metody hodnocení
- Prezentace 3 týmových projektů, souhrnné hodnocení pedagogem.
- Informace učitele
- Studenti vždy mají týden na přípravu projektu, prezentace projektu probíhá formou týmového vystoupení s PPT dokumentací.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_Rek_2 Reklama 2
Vysoká škola finanční a správnízima 2010
- Rozsah
- 2/0. 8 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_2/cMKLks: Čt 11. 11. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, Po 29. 11. 17:00–18:30 K205, 18:45–20:15 K205, D. Pavlů
B_Rek_2/pMKL: každé sudé úterý 8:45–9:29 K207, každé sudé úterý 9:30–10:15 K207, každé sudé úterý 10:30–11:14 K207, každé sudé úterý 11:15–12:00 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: každé liché úterý 10:30–11:14 M17, každé liché úterý 11:15–12:00 M17, každé liché úterý 12:15–12:59 M17, každé liché úterý 13:00–13:45 M17, D. Pavlů
B_Rek_2/pMPH: St 10:30–11:14 E007KC, St 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/uM1aPH: Út 23. 11. 19:15–20:45 E225, Út 30. 11. 17:30–19:00 E225, Út 7. 12. 17:30–19:00 E225, 19:15–20:45 E225, P. Majerik
B_Rek_2/uM1bPH: Út 26. 10. 17:30–19:00 E227, 19:15–20:45 E227, Út 2. 11. 17:30–19:00 E227, Út 23. 11. 17:30–19:00 E227, P. Majerik
B_Rek_2/vMMO: Pá 26. 11. 12:00–13:30 M27, 13:45–15:15 M27, Pá 10. 12. 12:00–13:30 M26, 13:45–15:15 M26, D. Pavlů
B_Rek_2/vM2PH: Pá 22. 10. 17:15–18:45 E224, Pá 12. 11. 17:15–18:45 E125, So 27. 11. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Pá 8. 10. 17:15–18:45 E126, So 23. 10. 8:00–9:30 E025, So 13. 11. 8:00–9:30 E126, Pá 26. 11. 17:15–18:45 E126, P. Majerik
B_Rek_2/vM4PH: So 11. 12. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, So 8. 1. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, P. Majerik - Předpoklady
- Předpoklady: úspěšné absolvování všech předmětů 1. a 2. ročníku z oboru marketingová komunikace, osobní tvůrčí zaujetí pro kreativitu a její usměrnění směřující k plánovaným cílům. Schopnost práce v týmu ať již na řídící nebo výkonné pozici. Heuristické předpoklady pro vědeckou analýzu výchozích podkladů a schopnost je tvůrčím způsobem transformovat do kreativní formy.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem je prokázat praktickou schopnost studentů aplikovat vše podstatné, co bylo předmětem teoretické výuky v průběhu 1. a 2. ročníku ve specializačních předmětech marketingové komunikace. Prokázat hlubší pochopení teoretických zásad přípravy komplexní propagační akce a kreativní aplikace klientského briefu, který vychází z reálné společenské objednávky. Přispět k pochopení tvorby principů komunikační strategie při řešení konkrétního zadání a navržení komunikační realizace formou týmové práce. Zároveň vytvořit kvalitní formy prezentace a prokázat persuazivní schopnost ve vlivu na klienta – zástupce KMK VŠFS- o správnosti zvolené strategie a kreativní formy.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Seznámení se základními východisky tvorby komunikační kampaně, opakování hlavních poznatků předchozího studia a předání 3 briefů pro jednotlivé úkoly spolu s vysvětlením zadání. Diskuse k briefům. - Seznámení s volbou názvu komunikační agentury a argumentované obhájení týmové volby, včetně prezentace variant výběru. - Prezentace některých zadaných úkolů podle písemně předaných briefů podle výběru pedagoga: - se specifikou komunikace pro definovanou velkou cílovou skupinu obyvatel, - se specifikou sociální marketingové komunikace k vymezenému segmentu obyvatel - se specifikou propagace VŠFS mezi potenciálními studenty prezenčního a kombinovaného studia pro VŠFS
- Literatura
- doporučená literatura
- • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
- Metody hodnocení
- Metoda: výchozí přednáška a návazné prezentace studentů s kritickou analýzou pedagogem Metody hodnocení: Zkouška Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny pedagogem po skončení prezentace - hodnocené položky: vědeckost výchozí analýzy, správnost zvolené strategie, adekvátní kreativita přístupu, přesvědčivost a nápaditost vystoupení, týmová soudržnost a týmovost vystoupení, míra pravděpodobnosti dosažení vytyčených cílů. Akce, které nebude možno prezentovat před kolektivem ročníku, budou předmětem posouzení pedagogem pro celý tým při zkoušce. Tým dostává shodnou známku pro všechny členy, pokud vedoucí týmu nezdůvodní odlišnosti v nasazení, kvalitě práce, obětavosti, míře kreativního přínosu a aktivity členů.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Velmi oceňuji nápaditost výsledků práce týmu jak ve zpracování jednotlivých konceptů propagačních akcí, tak i vlastní prezentace před kolektivem ročníku. Zejména se těším na neotřelé formy, na snahu týmu o vytvoření projektů, které budou usilovat o integrovanou MK.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_Rek_2 Reklama 2
Vysoká škola finanční a správnízima 2009
- Rozsah
- 2/0/0. 8 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. David Hůla (přednášející)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_2/pMKL: každé liché úterý 8:45–9:29 K207, každé liché úterý 9:30–10:15 K207, každé liché úterý 10:30–11:14 K207, každé liché úterý 11:15–12:00 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: každé sudé úterý 12:15–12:59 M25, každé sudé úterý 13:00–13:45 M25, každé sudé úterý 14:00–14:44 M25, každé sudé úterý 14:45–15:30 M25, D. Pavlů
B_Rek_2/pMPH: St 14:00–14:44 E007KC, St 14:45–15:30 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/sM1aPH: St 11. 11. 19:15–20:45 E129, St 18. 11. 19:15–20:45 E129, St 25. 11. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_2/sM1bPH: St 4. 11. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, St 11. 11. 17:30–19:00 E126, St 18. 11. 17:30–19:00 E126, P. Majerik
B_Rek_2/uMKL: Út 20. 10. 14:00–15:30 K207, 15:45–17:15 K207, Út 1. 12. 14:00–15:30 K207, 15:45–17:15 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/vMMO: So 5. 12. 9:45–11:15 M01, 11:30–13:00 M01, So 9. 1. 9:45–11:15 M16, 11:30–13:00 M16, D. Pavlů
B_Rek_2/vM2PH: So 24. 10. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, So 21. 11. 9:45–11:15 E223, 11:30–13:00 E223, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Pá 20. 11. 17:15–18:45 E224, Pá 4. 12. 17:15–18:45 E224, So 9. 1. 14:00–15:30 E224, 15:45–17:15 E224, P. Majerik - Předpoklady
- Předpoklady: Úspěšné absolvování všech předmětů 1. a 2. ročníku z oboru marketingová komunikace, osobní zaujetí pro kreativitu a její usměrnění směřující k plánovaným cílům. Schopnost práce v týmu ať již na řídící nebo výkonné pozici. Schopnost heuristických úkonů při vyhledávávání potřebných věcných podkladů. Kreativita směřující k vytvoření ucelené komplexní propagační akce na určené téma v určeném čase. Schopnost prezentace této akce.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem je prokázat praktickou schopnost studentů aplikovat vše podstatné, co bylo předmětem teoretické výuky v průběhu 1. a 2. ročníku ve specializačních předmětech marketingové komunikace. Prokázat hlubší pochopení teoretických zásad přípravy komplexní propagační akce a kreativní aplikace klientského briefu, který vychází z reálné společenské objednávky. Přispět k pochopení tvorby principů komunikační strategie při řešení konkrétního zadání a navržení komunikační realizace formou týmové práce. Zároveň procvičit formy prezentace, persuáze zaměřené na klienta – zástupce KMK VŠFS – mateřské univerzity.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Seznámení se základními východisky tvorby komunikační kampaně, opakování hlavních poznatků předchozího studia a postupné předání 3 briefů pro jednotlivé úkoly spolu s vysvětlením zadání. Diskuse k briefům. - Seznámení s volbou názvu komunikační agentury a argumentované obhájení týmové volby, včetně prezentace variant výběru. - Prezentace některých zadaných úkolů podle písemně předaných briefů podle výběru pedagoga: - se specifikou komunikace pro definovanou velkou cílovou skupinu seniorů, - se specifikou sociální marketingové komunikace k vymezenému segmentu obyvatel pro získání k donátorským aktivitám - se specifikou propagace VŠFS mezi potenciálními studenty prezenčního a kombinovaného studia pro VŠFS
- Literatura
- doporučená literatura
- • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
- Metody hodnocení
- Metoda prokazování poznatků: týmová prezentace před kolektivem studentů ročníku Metoda hodnocení: Zkouška Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny pedagogem po skončení prezentace - hodnocené položky: vědeckost výchozí analýzy, správná volba strategie, kreativita přístupu, přesvědčivost a nápaditost vystoupení, týmová soudržnost a týmovost vystoupení, míra pravděpodobnosti dosažení vytyčených cílů. Akce, které nebude možno prezentovat před kolektivem ročníku, budou předmětem posouzení pedagogem pro celý tým při zkoušce. Tým dostává shodnou známku pro všechny členy, pokud vedoucí týmu nezdůvodní odlišnosti v nasazení, kvalitě práce, obětavosti, míře kreativního přínosu a aktivity členů.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Velmi oceňuji nápaditost výsledků práce týmu jak ve zpracování jednotlivých konceptů propagačních akcí, tak i vlastní prezentace před kolektivem ročníku. Zejména se těším na neotřelé formy, na snahu týmu o vytvoření projektů, které budou usilovat o integrovanou MK.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_Rek_2 Reklama 2
Vysoká škola finanční a správnízima 2008
- Rozsah
- 2/0/0. 8 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. David Hůla (přednášející)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_Rek_2/pMKL: každou sudou středu 10:30–11:14 K311, každou sudou středu 11:15–12:00 K311, každou sudou středu 12:15–12:59 K311, každou sudou středu 13:00–13:45 K311, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: Čt 12:15–12:59 M22, Čt 13:00–13:45 M22, V. Kunz
B_Rek_2/pMPH: Út 12:15–12:59 E004, Út 13:00–13:45 E004, D. Pavlů
B_Rek_2/sMKL: St 1. 10. 15:45–17:15 K205, St 12. 11. 14:00–15:30 K205, 17:30–19:00 K205, 19:15–20:45 K205, D. Pavlů
B_Rek_2/uMPH: Út 18. 11. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, Út 2. 12. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_2/vMMO: So 4. 10. 8:00–9:30 M27, 9:45–11:15 M27, So 18. 10. 9:45–11:15 M27, 11:30–13:00 M27, V. Kunz
B_Rek_2/vM2PH: So 4. 10. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, So 1. 11. 15:45–17:15 E223, So 29. 11. 9:45–11:15 E223, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: So 4. 10. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, So 1. 11. 14:00–15:30 E224, Pá 14. 11. 17:15–18:45 E224, P. Majerik - Předpoklady
- Předpoklady:Znalost struktury marketingových komunikací, specifika komunikační kategorie reklama, tvůrčí myšlůení, schopnost pracovat v týmu, schopnost vést ostatní jako manažer úkolu.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:REKLAMA 2 - jedná se o jednosemestrální předmět, který navazuje na výuku teoretických základů kategorie marketingové komunikace REKLAMA 1, který byl přednášen v LS 2. ročníku. Tento předmět poskytl teoretické základy nejstarší formy marketingové komerční komunikace. V 5. semestru je předmět koncipován jako praktické prověřování teoretických základů formou studentské komunikační agentury. CÍL PŘEDMĚTU Procvičit manažerské schopnosti posluchačů oboru marketingové komunikace na VŠFS v roli vedoucích autorských týmů a v roli člena týmů Prověřit kreativní dovednosti studentů při plnění konkrétních zadání, jež jsou jasně dána formou klientského briefu a je nezbytné je realizovat v daném čase, včetně prezentace na určeném cvičení. Pro účely operativního řízení je nezbytné, aby studenti vytvořili tvůrčí týmy, které si zvolí svého manažera – vedoucího týmu a kolektivně budou realizovat úkoly, k nimž budou dostávat jasný klientský brief. Týmy budou tvořeny studenty samostatně, iniciativně podle tohoto klíče: Praha týmy : po 7-8 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Kladno týmy: po 6-7 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Most týmy: po 6 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Manažer týmu bude rozdělovat úkoly, povede si přehled o aktivitě jednotlivých studentů a bude navrhovat jejich ohodnocení supervizorovi z řad pedagogů VŠFS. Předpokládá se, že všichni členové týmů se budou střídat v prezentacích výsledků práce na společných setkáních se supervizory a garantem předmětu. Tvůrčí úkoly se budou realizovat v konkurenčním prostředí aktivit ostatních týmů. Na konci semestru vedoucí týmu písmeně zhodnotí práci každého člena – předmět je ukončen zkouškou. Nad cca 3-5 týmy bude supervizor z řad pedagogů, bude zavázán mlčením, protože principem práce bude konkurence mezi týmy s cílem získat nejlepší práce – strategicky, koncepčně, argumentačně apod.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML).Nicméně struktura práce i výstupy jsou shodné v prezenční i kombinované formě studia. Obsah přednášek: ZPŮSOB REALIZACE PŘEDMĚTU Na prvním setkání s garantem předmětu nebo vyučujícím získají studenti první brief, který bude zadávat úkol pro všechny - rámcově řečeno vytvořit jméno studentské komunikační agentury, plán zaváděcí propagační akce uvedení agentury na trh v prostředí VŠFS a Prahy 10, kde sídlí VŠFS: S výhledem a rámcovou představou na prezentaci agentury v širším sociálním prostředí s možností profesionalizovat její práci a fungovat jako klasická komunikační agentura na zakázkovou činnost. Termín odevzdání a prezentace prvního zadání na společném setkání všech týmů 29.října. Další termíny: ZADÁNÍ ÚKOLU - BRIEF PREZENTACE Úkol č. 1 – brief na prvním setkání s pedagogem 29.10. Úkol č. 2 – brief 29.10. 12.11. Úkol č. 3 – brief 12.11. 10.12. + odevzdání žurnalistického příspěvku v tištěné formě a zaslání elektronicky. Zároveň každý student odevzdá na poslední prezentaci jeden žurnalistický příspěvek – v rámci Press Releas školy vůči médiím – žánrově se může jednat o poznámku, sloupek, zamyšlení v rozsahu max 1.500 znaků. Student odevzdá vytištěný příspěvek 10.12., zároveň jej do téhož data pošle v elektronické podobě na adresu dusan.pavlu@vsfs.cz s označením předmětu: jméno autora – žánr příspěvku. Tematika příspěvku je určena hlavním motivem – mé studium na VŠFS. Přístup k tématu může být humorný, ironický, vědecký, nostalgický apod. Student si vybere nejvhodnější formu sám.
- Metody hodnocení
- Vyučující metody: Metody hodnocení: Zkouška
- Informace učitele
- Literatura Bude účelné sledovat tematiku práce komunikačních agentur na stránkách odborného tisku – Strategie, Marketing & Media, Marketing Magazíne, Trend Marketing, Marketing & Komunikace, odborné web site. V knižní literatuře vyhledejte tematiku agentur – např. autorů Kotler, Tellis, Ogilvy a další.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)