B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2
Vysoká škola finanční a správnízima 2012
- Rozsah
- 1/0.5. 6 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
0.
B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2
Vysoká škola finanční a správníléto 2012
- Rozsah
- 1/0.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2
Vysoká škola finanční a správníléto 2011
- Rozsah
- 1/0.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_SMaK_2/pMKL: každou sudou středu 8:45–9:29 K212, každou sudou středu 9:30–10:15 K212, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: každou sudou středu 8:45–9:29 M24, každou sudou středu 9:30–10:15 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: každou lichou středu 8:45–9:29 E007KC, každou lichou středu 9:30–10:15 E007KC, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: St 9. 2. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, St 9. 3. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, St 6. 4. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: St 16. 2. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, St 16. 3. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, St 13. 4. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Čt 24. 2. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Čt 24. 3. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Čt 21. 4. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Čt 17. 2. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Čt 17. 3. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Čt 14. 4. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Čt 17. 2. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, Čt 17. 3. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, Čt 14. 4. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sMKL: St 23. 3. 17:30–19:00 K207, St 20. 4. 14:00–15:30 K211, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: St 16. 3. 15:45–17:15 E225, St 30. 3. 15:45–17:15 E225, St 6. 4. 17:30–19:00 E225, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: St 23. 2. 14:00–15:30 E227, St 9. 3. 14:00–15:30 E227, 15:45–17:15 E227, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Pá 25. 3. 15:30–17:00 M14, Pá 8. 4. 15:30–17:00 M14, 17:15–18:45 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Pá 8. 4. 15:30–17:00 E128, So 30. 4. 8:00–9:30 E128, 9:45–11:15 E128, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Pá 8. 4. 12:00–13:30 E129, Pá 29. 4. 12:00–13:30 E129, 13:45–15:15 E129, K. Eliáš - Předpoklady
- Předpoklady:absolvování B_SMaK_1
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:Cíl předmětu: Druhý semestr předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 2 se zabývá rámcovým seznámením s některými dalšími nástroji marketingové komunikace, jež jsou používány v rámci integrovaného marketingového komunikačního působení. Výklad navazuje na obecnější východiska vlivu marketingové komunikace na život společnosti, které byly předmětem výkladu v předchozím semestru v předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 1. Výklad je koncipován jako systematická prezentace oboru, v němž se kombinuje přístup kreativní s manažerským, s jasným směřováním k dosažení plánovaného efektu. Marketingová komunikace je vnímána jako široce používaný univerzální komunikační nástroj pomáhající dosahovat plánované ekonomické nebo sociální parametry – v komerční a nekomerční sféře aplikace marketingové komunikace.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Public Relations a Direkt Marketing Dílčí témata: • Pojem Public Relations, historické souvislosti jeho vzniku v ČR a ve světě, organizace PR v ČR . • Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PR, komunikační strategie PR. • Struktura uplatnění jednotlivých typů PR a volba relevantních nástrojů PR. • Specifika media relations, jak efektivně spolupracovat s novináři. • Direkt marketing – nová hvězda komunikačního nebe? • Historie a současnost DM, jeho role v péči o zákazníka. • Hlavní nástroje DM, specifika komerčního oslovení prostřednictvím DM. • Role DM v řízení vztahů se zákazníky. Podpora prodeje a osobní prodej Dílčí témata: Pojem podpora prodeje, bohatost nástrojů PP. Historické souvislosti jejího vzniku, organizace PP v ČR, vznik a role specializovaných agentur v této oblasti. Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PP, komunikační strategie PP. Struktura uplatnění jednotlivých typů PP a volba relevantních nástrojů PP. Psychologické zákonitosti efektivní podpory prodeje. Veletrhy jako specifický komunikační fenomén – přežijí nebo zahynou v konkurenci jiných médií ve 21. století? Specifika osobního prodeje, persuáze a manipulace – etické otázky této komunikační aktivity, nekalé praktiky v oboru. Nové trendy v marketingové komunikaci Dílčí témata: Hlavní tendence v marketingovém pojetí komerčního a sociálního života společnosti Určující trendy dalšího vývoje v národním, nadnárodním a světovém měřítku Závěry pro sféru masových komunikací, speciálně pak pro oblast marketingových komunikací. Pojem a aktivity sociálního marketingu a sociální reklamy. Základní charakteristika, uplatnění a perspektiva. Koncept Coporate Social Responsibility a jeho využívání i zneužívání Lobbing a sponzoring – etické či neetické komunikování? Event marketing – nová komunikační forma, nebo systemizace starších praktik? Virální marketing a jeho úskalí – městské mýty a jejich marketingové využití Guerilla marketing - vítězí etika či komerční zájem? Politická marketingová komunikace – jev nového století? Agenda setting – MK a její role při vnášení témat do společenského prostoru
- Literatura
- povinná literatura
- • McCOMBS, M.:Agenda setting. Praha:Portál 2009, ISBN:978-80-7367-591-2, stran 251
- • BRADOVÁ, E.: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Brno: MU Brno a Mezinárodní politologický ústav 2005, ISBN: 80-210-3800-4, stran 106
- • SVOBODA, V.: Public relations – moderně a účinně. Praha: Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8, stran 240
- doporučená literatura
- • PAVLŮ, D.: Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing..Praha: Professional Publishing 2009, ISBN 978-80-86946-38-2, stran 380
- • WUNDERMAN, L.: Direkt marketing – reklama, která se zaplatí. Praha: Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0731-4, stran 250
- Výukové metody
- Výukové metody: přednášky /sem. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení / semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50%. Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, mohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti (v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
- Metody hodnocení
- Metody hodnocení: z/ ZK (5 kr.) Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.• Zkouška se uskutečňuje formou vědomostního testu., jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia předepsané literatury a odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží koncem března cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti známku v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování semináře formou průběžné prezentace odborných analytických studií podle pokynů pedagoga, který vede seminář. Za kvalitní analýzy získají studenti zápočet.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Studenti jsou průběžně upozorňováni na aktuální časopisecké studie, které je potřebné studovat pro dobrou orientaci v problematice komplexu marketingové komunikace.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2
Vysoká škola finanční a správníléto 2010
- Rozsah
- 1/0/.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
doc. Ing. Milan Kašík, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_SMaK_2/cMKLks: Čt 4. 3. 17:30–19:00 K203, 19:15–20:45 K203, Čt 1. 4. 19:15–20:45 K203, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMKL: každou sudou středu 10:30–11:14 K311, každou sudou středu 11:15–12:00 K311, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: každé sudé úterý 10:30–11:14 M24, každé sudé úterý 11:15–12:00 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: každou sudou středu 10:30–11:14 E007KC, každou sudou středu 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: St 24. 2. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, St 24. 3. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, St 21. 4. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: každé liché úterý 8:45–9:29 M01, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Út 16. 2. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Út 16. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Út 13. 4. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Út 2. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Út 30. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Út 27. 4. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Út 2. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Út 30. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Út 27. 4. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Út 16. 2. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Út 16. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Út 13. 4. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uM1aPH: Út 6. 4. 17:30–19:00 E225, Út 27. 4. 14:00–15:30 E225, 15:45–17:15 E225, K. Eliáš
B_SMaK_2/uM1bPH: Út 16. 3. 15:45–17:15 E227, Út 30. 3. 17:30–19:00 E000MM, Út 6. 4. 15:45–17:15 E227, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Pá 5. 3. 12:00–13:30 M14, 13:45–15:15 M14, Pá 19. 3. 15:30–17:00 M15, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Pá 19. 3. 15:30–17:00 E125, So 10. 4. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Pá 19. 2. 13:45–15:15 E126, 15:30–17:00 E126, Pá 19. 3. 13:45–15:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM4PH: So 20. 2. 11:30–13:00 E127, 14:00–15:30 E127, So 6. 3. 11:30–13:00 E127, K. Eliáš - Předpoklady
- Předpoklady:absolvování B_SMaK_1
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:Cíl předmětu: Druhý semestr předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 2 se zabývá rámcovým seznámením s některými dalšími nástroji marketingové komunikace, jež jsou používány v rámci integrovaného marketingového komunikačního působení. Výklad navazuje na obecnější východiska vlivu marketingové komunikace na život společnosti, které byly předmětem výkladu v předchozím semestru v předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 1. Výklad je koncipován jako systematická prezentace oboru, v němž se kombinuje přístup kreativní s manažerským, s jasným směřováním k dosažení plánovaného efektu. Marketingová komunikace je vnímána jako široce používaný univerzální komunikační nástroj pomáhající dosahovat plánované ekonomické nebo sociální parametry – v komerční a nekomerční sféře aplikace marketingové komunikace.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Public Relations a Direkt Marketing Dílčí témata: • Pojem Public Relations, historické souvislosti jeho vzniku v ČR a ve světě, organizace PR v ČR . • Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PR, komunikační strategie PR. • Struktura uplatnění jednotlivých typů PR a volba relevantních nástrojů PR. • Specifika media relations, jak efektivně spolupracovat s novináři. • Direkt marketing – nová hvězda komunikačního nebe? • Historie a současnost DM, jeho role v péči o zákazníka. • Hlavní nástroje DM, specifika komerčního oslovení prostřednictvím DM. • Role DM v řízení vztahů se zákazníky. Podpora prodeje a osobní prodej Dílčí témata: Pojem podpora prodeje, bohatost nástrojů PP. Historické souvislosti jejího vzniku, organizace PP v ČR, vznik a role specializovaných agentur v této oblasti. Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PP, komunikační strategie PP. Struktura uplatnění jednotlivých typů PP a volba relevantních nástrojů PP. Psychologické zákonitosti efektivní podpory prodeje. Veletrhy jako specifický komunikační fenomén – přežijí nebo zahynou v konkurenci jiných médií ve 21. století? Specifika osobního prodeje, persuáze a manipulace – etické otázky této komunikační aktivity, nekalé praktiky v oboru. Nové trendy v marketingové komunikaci Dílčí témata: Hlavní tendence v marketingovém pojetí komerčního a sociálního života společnosti Určující trendy dalšího vývoje v národním, nadnárodním a světovém měřítku Závěry pro sféru masových komunikací, speciálně pak pro oblast marketingových komunikací. Pojem a aktivity sociálního marketingu a sociální reklamy. Základní charakteristika, uplatnění a perspektiva. Koncept Coporate Social Responsibility a jeho využívání i zneužívání Lobbing a sponzoring – etické či neetické komunikování? Event marketing – nová komunikační forma, nebo systemizace starších praktik? Virální marketing a jeho úskalí – městské mýty a jejich marketingové využití Guerilla marketing - vítězí etika či komerční zájem? Politická marketingová komunikace – jev nového století? Agenda setting – MK a její role při vnášení témat do společenského prostoru
- Literatura
- povinná literatura
- • BRADOVÁ, E.: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Brno: MU Brno a Mezinárodní politologický ústav 2005, ISBN: 80-210-3800-4, stran 106
- • McCOMBS, M.:Agenda setting. Praha:Portál 2009, ISBN:978-80-7367-591-2, stran 251
- • SVOBODA, V.: Public relations – moderně a účinně. Praha: Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8, stran 240
- doporučená literatura
- • WUNDERMAN, L.: Direkt marketing – reklama, která se zaplatí. Praha: Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0731-4, stran 250
- • PAVLŮ, D.: Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing..Praha: Professional Publishing 2009, ISBN 978-80-86946-38-2, stran 380
- Výukové metody
- Výukové metody: přednášky /sem. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení / semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50%. Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, mohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti (v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
- Metody hodnocení
- Metody hodnocení: z/ ZK (5 kr.) Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.• Zkouška se uskutečňuje formou vědomostního testu., jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia předepsané literatury a odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží koncem března cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti známku v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování semináře formou průběžné prezentace odborných analytických studií podle pokynů pedagoga, který vede seminář. Za kvalitní analýzy získají studenti zápočet.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Studenti jsou průběžně upozorňováni na aktuální časopisecké studie, které je potřebné studovat pro dobrou orientaci v problematice komplexu marketingové komunikace.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2
Vysoká škola finanční a správníléto 2009
- Rozsah
- 1/0/.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_SMaK_2/pMKL: každé liché úterý 8:45–9:29 K205, každé liché úterý 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: každou sudou středu 10:30–11:14 M26, každou sudou středu 11:15–12:00 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: každou lichou středu 15:45–16:29 E306, každou lichou středu 16:30–17:15 E306, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: Út 17. 2. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Út 17. 3. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Út 14. 4. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: St 25. 2. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, St 25. 3. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, St 22. 4. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Čt 19. 2. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Čt 19. 3. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Čt 16. 4. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Čt 19. 2. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 19. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 16. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Čt 5. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 2. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 30. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Čt 5. 3. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Čt 2. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Čt 30. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: St 1. 4. 15:45–17:15 E129, St 22. 4. 15:45–17:15 E129, 17:30–19:00 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: St 11. 2. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, St 18. 2. 14:00–15:30 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uMKL: Út 10. 2. 15:45–17:15 K211, Út 24. 2. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Pá 20. 3. 19:00–20:30 M22, Pá 3. 4. 19:00–20:30 M22, Pá 17. 4. 15:30–17:00 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Pá 24. 4. 15:30–17:00 E223, So 16. 5. 9:45–11:15 E230, 11:30–13:00 E230, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Pá 13. 2. 12:00–13:30 E224, 13:45–15:15 E224, Pá 27. 2. 12:00–13:30 E224, K. Eliáš - Předpoklady
- Předpoklady:absolvování B_SMaK_1, znalost základních informací o celkové struktuře marketingové komunikace v ČR a ve světě.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Získat přehled o všechn formách integrované marketingové komunikace, jednotlivých nástrojích, médiích, možnostech a formách komunikace. Chápat IMK jako nástroj komplexní informační politiky komerčního i nekomrčního společenského subjektu, vnímat nástroje IMK v jejich specifických rovinách zrodu, tvorby a efektivního působení.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Vždy se jedná o charakteristiku nástroje, připomenutí jeho historického vývoje, jeho forem, médií, prostředků, způsobů uplatnění v historii a současnosti, perspektiva proměn komunikační kategorie v budoucnu.
- Public Relations a Direkt Marketing
- Podpora prodeje a osobní prodej
- Nové trendy v marketingové komunikaci
- V seminářích jsou analyzovány konkrétní komunikační projevy podle pokynu pedagoga, obdobně studenti v KS zpracovávají k zápočtu soubor 4 prací z jednotlivých komunikačních nástrojů - PR, DM, SP, PS.
- Literatura
- Metody hodnocení
- Vyučující metody: přednášky, seminář Metody hodnocení: z/Zk Zkouška má dvě části: 1. písemný vědomostní test, jehož okruhy budou vycházet z látky za oba semestry, z literatury a z časopiseckých studií, které budou studentům průběžně předepisovány. 2.Zpracování souhrnné teoretické studie v předepsaném rozsahu 16.000-18.000 znaků - témata budou vypsána na 1. přednášce a 1.konzultaci.Termín odevzdání studie pro PS a KS - 9.dubna 2009. O studii se bude diskutovat při zkoušce, výsledná známka= test + obhajoba studie.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Literatura: Povinná: viz výše a metodické listy Doporučená: KLEINOVÁ,N: Bez loga, Praha DOKOŘÁN 2005, ISBN 80-7363-010-9 GIBSON,R.: Nový obraz budoucnosti, Praha Management Press 200, ISBN 80-7261-036-8
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)