B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2

Vysoká škola finanční a správní
zima 2012
Rozsah
1/0.5. 6 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Další komentáře
Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
0.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2009, léto 2010, léto 2011, léto 2012.

B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2

Vysoká škola finanční a správní
léto 2012
Rozsah
1/0.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Další komentáře
Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2009, léto 2010, léto 2011, zima 2012.

B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2

Vysoká škola finanční a správní
léto 2011
Rozsah
1/0.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_SMaK_2/pMKL: každou sudou středu 8:45–9:29 K212, každou sudou středu 9:30–10:15 K212, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: každou sudou středu 8:45–9:29 M24, každou sudou středu 9:30–10:15 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: každou lichou středu 8:45–9:29 E007KC, každou lichou středu 9:30–10:15 E007KC, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: St 9. 2. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, St 9. 3. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, St 6. 4. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: St 16. 2. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, St 16. 3. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, St 13. 4. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Čt 24. 2. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Čt 24. 3. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Čt 21. 4. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Čt 17. 2. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Čt 17. 3. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Čt 14. 4. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Čt 17. 2. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, Čt 17. 3. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, Čt 14. 4. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sMKL: St 23. 3. 17:30–19:00 K207, St 20. 4. 14:00–15:30 K211, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: St 16. 3. 15:45–17:15 E225, St 30. 3. 15:45–17:15 E225, St 6. 4. 17:30–19:00 E225, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: St 23. 2. 14:00–15:30 E227, St 9. 3. 14:00–15:30 E227, 15:45–17:15 E227, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Pá 25. 3. 15:30–17:00 M14, Pá 8. 4. 15:30–17:00 M14, 17:15–18:45 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Pá 8. 4. 15:30–17:00 E128, So 30. 4. 8:00–9:30 E128, 9:45–11:15 E128, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Pá 8. 4. 12:00–13:30 E129, Pá 29. 4. 12:00–13:30 E129, 13:45–15:15 E129, K. Eliáš
Předpoklady
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:Cíl předmětu: Druhý semestr předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 2 se zabývá rámcovým seznámením s některými dalšími nástroji marketingové komunikace, jež jsou používány v rámci integrovaného marketingového komunikačního působení. Výklad navazuje na obecnější východiska vlivu marketingové komunikace na život společnosti, které byly předmětem výkladu v předchozím semestru v předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 1. Výklad je koncipován jako systematická prezentace oboru, v němž se kombinuje přístup kreativní s manažerským, s jasným směřováním k dosažení plánovaného efektu. Marketingová komunikace je vnímána jako široce používaný univerzální komunikační nástroj pomáhající dosahovat plánované ekonomické nebo sociální parametry – v komerční a nekomerční sféře aplikace marketingové komunikace.
Osnova
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Public Relations a Direkt Marketing Dílčí témata: • Pojem Public Relations, historické souvislosti jeho vzniku v ČR a ve světě, organizace PR v ČR . • Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PR, komunikační strategie PR. • Struktura uplatnění jednotlivých typů PR a volba relevantních nástrojů PR. • Specifika media relations, jak efektivně spolupracovat s novináři. • Direkt marketing – nová hvězda komunikačního nebe? • Historie a současnost DM, jeho role v péči o zákazníka. • Hlavní nástroje DM, specifika komerčního oslovení prostřednictvím DM. • Role DM v řízení vztahů se zákazníky. Podpora prodeje a osobní prodej Dílčí témata: Pojem podpora prodeje, bohatost nástrojů PP. Historické souvislosti jejího vzniku, organizace PP v ČR, vznik a role specializovaných agentur v této oblasti. Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PP, komunikační strategie PP. Struktura uplatnění jednotlivých typů PP a volba relevantních nástrojů PP. Psychologické zákonitosti efektivní podpory prodeje. Veletrhy jako specifický komunikační fenomén – přežijí nebo zahynou v konkurenci jiných médií ve 21. století? Specifika osobního prodeje, persuáze a manipulace – etické otázky této komunikační aktivity, nekalé praktiky v oboru. Nové trendy v marketingové komunikaci Dílčí témata: Hlavní tendence v marketingovém pojetí komerčního a sociálního života společnosti Určující trendy dalšího vývoje v národním, nadnárodním a světovém měřítku Závěry pro sféru masových komunikací, speciálně pak pro oblast marketingových komunikací. Pojem a aktivity sociálního marketingu a sociální reklamy. Základní charakteristika, uplatnění a perspektiva. Koncept Coporate Social Responsibility a jeho využívání i zneužívání Lobbing a sponzoring – etické či neetické komunikování? Event marketing – nová komunikační forma, nebo systemizace starších praktik? Virální marketing a jeho úskalí – městské mýty a jejich marketingové využití Guerilla marketing - vítězí etika či komerční zájem? Politická marketingová komunikace – jev nového století? Agenda setting – MK a její role při vnášení témat do společenského prostoru
Literatura
    povinná literatura
  • • McCOMBS, M.:Agenda setting. Praha:Portál 2009, ISBN:978-80-7367-591-2, stran 251
  • • BRADOVÁ, E.: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Brno: MU Brno a Mezinárodní politologický ústav 2005, ISBN: 80-210-3800-4, stran 106
  • • SVOBODA, V.: Public relations – moderně a účinně. Praha: Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8, stran 240
    doporučená literatura
  • • PAVLŮ, D.: Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing..Praha: Professional Publishing 2009, ISBN 978-80-86946-38-2, stran 380
  • • WUNDERMAN, L.: Direkt marketing – reklama, která se zaplatí. Praha: Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0731-4, stran 250
Výukové metody
Výukové metody: přednášky /sem. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení / semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50%. Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, mohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti (v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
Metody hodnocení
Metody hodnocení: z/ ZK (5 kr.) Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.• Zkouška se uskutečňuje formou vědomostního testu., jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia předepsané literatury a odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží koncem března cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti známku v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování semináře formou průběžné prezentace odborných analytických studií podle pokynů pedagoga, který vede seminář. Za kvalitní analýzy získají studenti zápočet.
Navazující předměty
Informace učitele
Studenti jsou průběžně upozorňováni na aktuální časopisecké studie, které je potřebné studovat pro dobrou orientaci v problematice komplexu marketingové komunikace.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2009, léto 2010, léto 2012, zima 2012.

B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2

Vysoká škola finanční a správní
léto 2010
Rozsah
1/0/.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
doc. Ing. Milan Kašík, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_SMaK_2/cMKLks: Čt 4. 3. 17:30–19:00 K203, 19:15–20:45 K203, Čt 1. 4. 19:15–20:45 K203, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMKL: každou sudou středu 10:30–11:14 K311, každou sudou středu 11:15–12:00 K311, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: každé sudé úterý 10:30–11:14 M24, každé sudé úterý 11:15–12:00 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: každou sudou středu 10:30–11:14 E007KC, každou sudou středu 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: St 24. 2. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, St 24. 3. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, St 21. 4. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: každé liché úterý 8:45–9:29 M01, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Út 16. 2. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Út 16. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Út 13. 4. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Út 2. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Út 30. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Út 27. 4. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Út 2. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Út 30. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Út 27. 4. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Út 16. 2. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Út 16. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Út 13. 4. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uM1aPH: Út 6. 4. 17:30–19:00 E225, Út 27. 4. 14:00–15:30 E225, 15:45–17:15 E225, K. Eliáš
B_SMaK_2/uM1bPH: Út 16. 3. 15:45–17:15 E227, Út 30. 3. 17:30–19:00 E000MM, Út 6. 4. 15:45–17:15 E227, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Pá 5. 3. 12:00–13:30 M14, 13:45–15:15 M14, Pá 19. 3. 15:30–17:00 M15, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Pá 19. 3. 15:30–17:00 E125, So 10. 4. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Pá 19. 2. 13:45–15:15 E126, 15:30–17:00 E126, Pá 19. 3. 13:45–15:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM4PH: So 20. 2. 11:30–13:00 E127, 14:00–15:30 E127, So 6. 3. 11:30–13:00 E127, K. Eliáš
Předpoklady
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:Cíl předmětu: Druhý semestr předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 2 se zabývá rámcovým seznámením s některými dalšími nástroji marketingové komunikace, jež jsou používány v rámci integrovaného marketingového komunikačního působení. Výklad navazuje na obecnější východiska vlivu marketingové komunikace na život společnosti, které byly předmětem výkladu v předchozím semestru v předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 1. Výklad je koncipován jako systematická prezentace oboru, v němž se kombinuje přístup kreativní s manažerským, s jasným směřováním k dosažení plánovaného efektu. Marketingová komunikace je vnímána jako široce používaný univerzální komunikační nástroj pomáhající dosahovat plánované ekonomické nebo sociální parametry – v komerční a nekomerční sféře aplikace marketingové komunikace.
Osnova
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Public Relations a Direkt Marketing Dílčí témata: • Pojem Public Relations, historické souvislosti jeho vzniku v ČR a ve světě, organizace PR v ČR . • Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PR, komunikační strategie PR. • Struktura uplatnění jednotlivých typů PR a volba relevantních nástrojů PR. • Specifika media relations, jak efektivně spolupracovat s novináři. • Direkt marketing – nová hvězda komunikačního nebe? • Historie a současnost DM, jeho role v péči o zákazníka. • Hlavní nástroje DM, specifika komerčního oslovení prostřednictvím DM. • Role DM v řízení vztahů se zákazníky. Podpora prodeje a osobní prodej Dílčí témata: Pojem podpora prodeje, bohatost nástrojů PP. Historické souvislosti jejího vzniku, organizace PP v ČR, vznik a role specializovaných agentur v této oblasti. Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PP, komunikační strategie PP. Struktura uplatnění jednotlivých typů PP a volba relevantních nástrojů PP. Psychologické zákonitosti efektivní podpory prodeje. Veletrhy jako specifický komunikační fenomén – přežijí nebo zahynou v konkurenci jiných médií ve 21. století? Specifika osobního prodeje, persuáze a manipulace – etické otázky této komunikační aktivity, nekalé praktiky v oboru. Nové trendy v marketingové komunikaci Dílčí témata: Hlavní tendence v marketingovém pojetí komerčního a sociálního života společnosti Určující trendy dalšího vývoje v národním, nadnárodním a světovém měřítku Závěry pro sféru masových komunikací, speciálně pak pro oblast marketingových komunikací. Pojem a aktivity sociálního marketingu a sociální reklamy. Základní charakteristika, uplatnění a perspektiva. Koncept Coporate Social Responsibility a jeho využívání i zneužívání Lobbing a sponzoring – etické či neetické komunikování? Event marketing – nová komunikační forma, nebo systemizace starších praktik? Virální marketing a jeho úskalí – městské mýty a jejich marketingové využití Guerilla marketing - vítězí etika či komerční zájem? Politická marketingová komunikace – jev nového století? Agenda setting – MK a její role při vnášení témat do společenského prostoru
Literatura
    povinná literatura
  • • BRADOVÁ, E.: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Brno: MU Brno a Mezinárodní politologický ústav 2005, ISBN: 80-210-3800-4, stran 106
  • • McCOMBS, M.:Agenda setting. Praha:Portál 2009, ISBN:978-80-7367-591-2, stran 251
  • • SVOBODA, V.: Public relations – moderně a účinně. Praha: Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8, stran 240
    doporučená literatura
  • • WUNDERMAN, L.: Direkt marketing – reklama, která se zaplatí. Praha: Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0731-4, stran 250
  • • PAVLŮ, D.: Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing..Praha: Professional Publishing 2009, ISBN 978-80-86946-38-2, stran 380
Výukové metody
Výukové metody: přednášky /sem. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení / semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50%. Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, mohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti (v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
Metody hodnocení
Metody hodnocení: z/ ZK (5 kr.) Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.• Zkouška se uskutečňuje formou vědomostního testu., jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia předepsané literatury a odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží koncem března cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti známku v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování semináře formou průběžné prezentace odborných analytických studií podle pokynů pedagoga, který vede seminář. Za kvalitní analýzy získají studenti zápočet.
Navazující předměty
Informace učitele
Studenti jsou průběžně upozorňováni na aktuální časopisecké studie, které je potřebné studovat pro dobrou orientaci v problematice komplexu marketingové komunikace.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2009, léto 2011, léto 2012, zima 2012.

B_SMaK_2 Struktura marketingových komunikací 2

Vysoká škola finanční a správní
léto 2009
Rozsah
1/0/.5. 6 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_SMaK_2/pMKL: každé liché úterý 8:45–9:29 K205, každé liché úterý 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: každou sudou středu 10:30–11:14 M26, každou sudou středu 11:15–12:00 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: každou lichou středu 15:45–16:29 E306, každou lichou středu 16:30–17:15 E306, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: Út 17. 2. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Út 17. 3. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Út 14. 4. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: St 25. 2. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, St 25. 3. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, St 22. 4. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Čt 19. 2. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Čt 19. 3. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Čt 16. 4. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Čt 19. 2. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 19. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 16. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Čt 5. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 2. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Čt 30. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Čt 5. 3. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Čt 2. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Čt 30. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: St 1. 4. 15:45–17:15 E129, St 22. 4. 15:45–17:15 E129, 17:30–19:00 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: St 11. 2. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, St 18. 2. 14:00–15:30 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uMKL: Út 10. 2. 15:45–17:15 K211, Út 24. 2. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Pá 20. 3. 19:00–20:30 M22, Pá 3. 4. 19:00–20:30 M22, Pá 17. 4. 15:30–17:00 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Pá 24. 4. 15:30–17:00 E223, So 16. 5. 9:45–11:15 E230, 11:30–13:00 E230, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Pá 13. 2. 12:00–13:30 E224, 13:45–15:15 E224, Pá 27. 2. 12:00–13:30 E224, K. Eliáš
Předpoklady
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1, znalost základních informací o celkové struktuře marketingové komunikace v ČR a ve světě.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Získat přehled o všechn formách integrované marketingové komunikace, jednotlivých nástrojích, médiích, možnostech a formách komunikace. Chápat IMK jako nástroj komplexní informační politiky komerčního i nekomrčního společenského subjektu, vnímat nástroje IMK v jejich specifických rovinách zrodu, tvorby a efektivního působení.
Osnova
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Vždy se jedná o charakteristiku nástroje, připomenutí jeho historického vývoje, jeho forem, médií, prostředků, způsobů uplatnění v historii a současnosti, perspektiva proměn komunikační kategorie v budoucnu.
  • Public Relations a Direkt Marketing
  • Podpora prodeje a osobní prodej
  • Nové trendy v marketingové komunikaci
  • V seminářích jsou analyzovány konkrétní komunikační projevy podle pokynu pedagoga, obdobně studenti v KS zpracovávají k zápočtu soubor 4 prací z jednotlivých komunikačních nástrojů - PR, DM, SP, PS.
Literatura
  • KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. info
  • KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. info
Metody hodnocení
Vyučující metody: přednášky, seminář Metody hodnocení: z/Zk Zkouška má dvě části: 1. písemný vědomostní test, jehož okruhy budou vycházet z látky za oba semestry, z literatury a z časopiseckých studií, které budou studentům průběžně předepisovány. 2.Zpracování souhrnné teoretické studie v předepsaném rozsahu 16.000-18.000 znaků - témata budou vypsána na 1. přednášce a 1.konzultaci.Termín odevzdání studie pro PS a KS - 9.dubna 2009. O studii se bude diskutovat při zkoušce, výsledná známka= test + obhajoba studie.
Navazující předměty
Informace učitele
Literatura: Povinná: viz výše a metodické listy Doporučená: KLEINOVÁ,N: Bez loga, Praha DOKOŘÁN 2005, ISBN 80-7363-010-9 GIBSON,R.: Nový obraz budoucnosti, Praha Management Press 200, ISBN 80-7261-036-8
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, léto 2011, léto 2012, zima 2012.