VSFS:B_MarFS Marketing ve FS - Informace o předmětu
B_MarFS Marketing ve finančních službách
Vysoká škola finanční a správníléto 2022
- Rozsah
- 2/0/0. 12 hodin KS/semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. Aleš Hes, CSc. (cvičící)
Kristina Lenkova, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Kristina Lenkova, Ph.D.
Katedra financí (FES, KF) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Dita Egertová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_MarFS/pFPH: Út 17:30–18:14 E307, Út 18:15–19:00 E307, K. Lenkova
B_MarFS/vFPH: So 12. 2. 14:00–15:30 E307, 15:45–17:15 E307, So 12. 3. 14:00–15:30 E401, 15:45–17:15 E401, So 9. 4. 14:00–15:30 E401, 15:45–17:15 E401, K. Lenkova - Předpoklady
- Pro tento kurz nejsou žádné předpoklady.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámení se základy Marketingu, jeho komponenty, tvorbou marketingových strategií a komunikačního mixu. Studenty se seznámí se specifickými stánky Marketingu v oblasti finančních služeb. V rámci poskytování příkladů se naučí používat různé komponenty marketingového mixu a pochopí jejích přidanou hodnotu pro růst firmy.
- Výstupy z učení
- - Definice Marketingu
- Cíle a role Marketingu ve finančních službách
- Elementy komunikačního mixu i jejich vhodné použití
- Měřitelnost marketingových nástrojů
- Trendy a posun Marketingu v posledních dvou letech - Osnova
- 1. Definice Marketingu a jeho strategický cíl
- 2. Komunikační Mix
- 3. PR jako klíčový element Marketingu
- 4. Reklama a její hodnocení
- 5. Ostatní elementy komunikačního mixu
- 6. CSR, Sponsoring, Event management
- 7. Brand positioning a tvorba kreativního konceptu
- 8. Interní komunikace jako element integrované marketingové komunikace
- 9. Marketing BtoB
- 10. Výběrové řízení marketingové agentury
- 11. Digitální Marketing
- 12. Shrnutí obsahu kurzu
- Literatura
- doporučená literatura
- Petr Pištělák, Zvyšte obrat a zisk firmy, 2018
- Miroslav Karlíček a kolektiv, Marketingová komunikace, dotisk 2020
- Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Moderní Marketingová Komunikace, 2010
- Výukové metody
- Interaktivní přednášký
- Metody hodnocení
- Účast do diskuze v rámci přednášky, 2 kvízy v rámci kurzu, závěrečná písemní zkouška
- Informace učitele
- konzultace přes email nebo po dohodě i osobně
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/leto2022/B_MarFS