KNIHOVÁ, Ladislava. Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2021, XXVI., 1/2021, s. 26-28. ISSN 1211-5622.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie
Název česky Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie
Název anglicky Customer education saw the light of day 125 years ago or the emergence of an education-based marketing strategy
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava.
Vydání Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2021, 1211-5622.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky Digitální marketingová strategie, edukační marketingová strategie, edukační obsah, obsahový marketing, vzdělávání zákazníků.
Klíčová slova anglicky Digital marketing strategy, education-based marketing strategy, educational content, content marketing, customer education.
Štítky AR 2022-2023, nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 16. 12. 2022 08:16.
Anotace
Psal se rok 1895. Ano, i tehdy existoval svět: nebyl internet ani mobilní telefon, bylo to dávno před vynálezem televize, Edison a Tesla řešili otázku, zda je vhodný stejnosměrný nebo střídavý proud, a bylo to rok před tím, než Ministerstvo pošty zahájilo experiment s bezplatným doručováním pošty na americkém venkově. V té době již úspěšná společnost John Deere, proslulá výrobou pluhů, brán a kypřičů půdy, přišla s vizionářským nápadem vydávat časopis pro americké farmáře The Furrow. Na scénu vstoupil předchůdce dnešního edukačního marketingu.
Anotace anglicky
The year was 1895. Yes, there was a world then, too: there was no Internet or cell phone, it was long before the invention of television, Edison and Tesla were trying to resolve the question of whether the direct or alternating current was appropriate, and it was a year before the Post Office Department began its experiment with free mail delivery in rural America. John Deere, by then a successful company famous for making plows, harrows, and tillers, came up with the visionary idea of publishing The Furrow, a magazine for American farmers. The predecessor of today's education-based marketing entered the scene.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 21:16